Instagram vol. 1

Miten montaa seuraat Instagramissa

• Äänestäjiä yhteensä
    22
  • Äänestys suljettu. .

K. August

Well-known member
Intagramin tarkotusta en oo oikein ikinä tajunnu. Facebookin tajusin, vaikka pitkään liittymistä venytin. Twitterinkin tajuaa, mutta mitä uutta Instagram noihin tuo? Se on vaan hipsterimpää laittaa kuva Instagramiin kuin FB:hen tai Twitteriin.

Ykkösnick

Heh, Massa!
Sijainti
Kerros 107
Intagramin tarkotusta en oo oikein ikinä tajunnu. Facebookin tajusin, vaikka pitkään liittymistä venytin. Twitterinkin tajuaa, mutta mitä uutta Instagram noihin tuo? Se on vaan hipsterimpää laittaa kuva Instagramiin kuin FB:hen tai Twitteriin.

Twitteri on aivan julmetun sekava. Muuten tuo Instagram taitaakin olla aikas samaa kauraa, mutta aina kuvien kera. Mukava tuolta ollut esim. ralleista tilannekuvia kesken pätkän kaivella.

Lunssila

Well-known member
Olen näemmä vastannut vaihtoehdon "1280-enemmän". Olen hämmentynyt sikäli, että en käytä ko. palvelua lain'. Vanha setä ilmeisesti klikannut hiirellä harhaan.
Ok.

Otetaan forum-excelin "yleinen homous" -sarakkeesta pari pinnaa pois.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mulle tuli tänään miljoonan seuraajan raja rikki Instassa. Tahtovat nähdä seksikkäitä ankkahuuliposiani ja jämerää twerkkaustani. Mikäs siinä, annetaan kansalle mistä kansa tykkää.