Iron Sky?

Oletko nähnyt Iron Skyn?


  • Äänestäjiä yhteensä
    38
  • Äänestys suljettu. .

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kyllä minä vittu olen menossa Rautataivasta katsomaan.

Energia Productions Oy on fiksu jengi. Pakkohan heille rahaa on antaa, koska he tukevat digitaalisia kauppavaihtoehtoja ja eivät hyväksy dinosaurus-tekijänoikeuksia.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Ehdottomasti on tarkoitus katsoa. Ennakkonäytöksiin tuskin tässä ehtii, mennään siis tavalliseen. Teatterissa on kuitenkin nähtävä. :thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Toki ajattelin mennä katsastamaan. Normisti teatteriin. Niin kiire ei ole että menisin lippuluukun eteen telttaa pystyttämään..
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Oletko kurski ikinä ajatellut, että jos toikki ei kiinnosta, niin siihen ei tarvitse vastata? Itse aion katsoa heti kun tulee nettilevitykseen.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Oletko kurski ikinä ajatellut, että jos toikki ei kiinnosta, niin siihen ei tarvitse vastata?
Täysin hölmö ajatus.

Itse käyn ainakin vähintään viisi kertaa päivässä Suomen Marttojen keskustelufoorumilla kertomassa, että heidän toimintansa ei kiinnosta minua :D
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18374
Oletko kurski ikinä ajatellut, että jos toikki ei kiinnosta, niin siihen ei tarvitse vastata? Itse aion katsoa heti kun tulee nettilevitykseen.
Ei sitä tiedä vaikka joskus katsoisinkin sattumalta, niin ei kannata siinä heti hötkyillä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24214
Sijainti
lappeen Ranta
"Menen katsomaan kun tulee kunnolla teatteriin" -vaihtoehto. Näkee nyt sitten tuleeko niin kunnolla teatteriin, että ehdin siellä katsoa. Hyvälrtä vaikuttaa sen vähän perustella mitä olen nähnyt ja onhan siinä sitten vielä Laibachin musiikki(a).
 
Viimeksi muokattu:

Makkonen

Guest
Monet muutkin ovat kertoneet, että ennakko-odotusten vastaavuus pitää kommenteissa piilottaa niin, että se ei näy :thumbup:
Natsitypyt jakoi leffajonossa suklaatia ja korruptiolahjana sai t-paidan ja julisteen.
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
"Menen katsomaan kun tulee kunnolla teatteriin" -vaihtoehto. Näkee nyt sitten tuleeko niin kunnolla teatteriin, että ehdin siellä katsoa. Hyvälrtä vaikuttaa sen vähän perustella mitä olen nähnyt ja onhan siinä sitten vielä Laibachin musiikki(a).
Niin ja ainahan voit jäädä odottamaan, että asiat täällä http://torrentz.eu/search?f=iron+sky paranevat :thumbup:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24214
Sijainti
lappeen Ranta
Niin ja ainahan voit jäädä odottamaan, että asiat täällä http://torrentz.eu/search?f=iron+sky paranevat :thumbup:
Eipä ole tullut noita torrentti-systeemeitä käytettyä (enkä suosittele kenellekään). Jos en teatteriin mene katsomaan niin dvd:ltä sitten jossain vaiheessa. Ja vaikka teatteriin menisinkin niin silti tullee dvd hommattua.

Oli näköjään ylimääräinen r lirvahtanut viestiini, vasta lainauksestasi huomasin, korjasin alkuperäisestä.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Kulttikamaa se on nyt jo. Star Wreck: In The Pirkinning levitettiin ilmaiseksi netissä p2p-yhteyksissä 6 miljoonaa heti ilmestyttyä.

Tässä se nyt ei ole mahdollista, kun studiot oli mukana tukemassa elokuvan valmistumista. Minulla on alkuperäinen mustavalkoinen kansi, jonka sisällä oli Star Wreck, koska tuin rahallisesti.

Kysyin Vuorensolalta mahdollisuutta saada etukäteen leffalevyn, ei ole vastannut siihen eli automaattinen vastaus oli kieltävä ilmeisesti niiden studioiden satsaamien rahojen takia.
 

Makkonen

Guest
Eipä ole tullut noita torrentti-systeemeitä käytettyä (enkä suosittele kenellekään). Jos en teatteriin mene katsomaan niin dvd:ltä sitten jossain vaiheessa. Ja vaikka teatteriin menisinkin niin silti tullee dvd hommattua.

Oli näköjään ylimääräinen r lirvahtanut viestiini, vasta lainauksestasi huomasin, korjasin alkuperäisestä.
Leffan jälkeisessä tilaisuudessa mainitsivat vain blu-ray:n, mutta kait tuo deeveedeekin tuloo.
 
Ylös