Captain Howdy
Well-known member
Mä en näistä airiksista mitään tajua.
Suorituksen kannalta olisi parempi, että olisit mahdollisimman kaukana kisapaikalta.. Menolipun Bouvetille saat.Voin varahuoltomieheksi jos Jacques kustantaa lennot ja majoitukset.
Nyt vasta huomasin tällaisen toijckin, mutta onnittelut valinnasta. Nizza on hieno kaupunki toipua kisasta ja tuo pyöräilyosuus varmasti upea. Oomme siitä n 40% ajaneet läpi (autolla tietysti...) ja jos jaksat ulkomaailmaa huomioida niin komeaa on!Meinasin jo muuttaa mieltäni, mutta ei sentään. Ironman Nizzaan on nyt ilmoittauduttu! Baba Lybeckin kisaraportti tän vuoden kisasta kuulosti niin sellaiselta, että toi on mun mesta! Voei helevetin kuustoista että ihminen voi olla tyhymä!!
Tämä tieto vastaanotettu Franfurtissa itkunsekaisella tuherruksella.Meinasin jo muuttaa mieltäni, mutta ei sentään. Ironman Nizzaan on nyt ilmoittauduttu! Baba Lybeckin kisaraportti tän vuoden kisasta kuulosti niin sellaiselta, että toi on mun mesta! Voei helevetin kuustoista että ihminen voi olla tyhymä!!
Voiskin ottaa tavoitteeks vetää moottoriveneellä ja henkilöautolla saman reitin kun toi kaheli vetää tyystin ilman moottoria lain.Nyt vasta huomasin tällaisen toijckin, mutta onnittelut valinnasta. Nizza on hieno kaupunki toipua kisasta ja tuo pyöräilyosuus varmasti upea. Oomme siitä n 40% ajaneet läpi (autolla tietysti...) ja jos jaksat ulkomaailmaa huomioida niin komeaa on!