Ironman polli

Mihin Ironman kisaan Jacquesin pitäisi osallistua vuonna 2015?


  • Äänestäjiä yhteensä
    22
  • Äänestys suljettu. .

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Mitäs kohtaa alla et ymmärtänyt? :)

Ei mun rankingpisteet ihan riitä ja neljää tonnia en tollaiseen pistä. Arpaonnea ei ole ja 10 Ironmania en vedä vuodessa. :thumbfh:
No sitten kaksi kisaa vuodessa seuraavat viisi vuotta ja tavoitteena Havaiji.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mä ajattelin osallistua noihin kaikkiin, mutta sitä ennen pitäis kai ostaa sykemittari.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Mä ajattelin osallistua noihin kaikkiin, mutta sitä ennen pitäis kai ostaa sykemittari.
Oisin jo osallistunu noihin kaikkiin muttei ole varaa sykemittariin ja värikkäisiin juoksukenkiin.

Yks kokoomusnuori meijän kylältä on käyny muistaakseni jossain Havaijilla triathlonoimassa. Ehkä Jacquesinkin kannattais sinne suunnata.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Koska olet tavannut silloisen tyttöystäväni Frankfurtissa ja siten kaupungilla on suurta tunnearvoa sinulle, vastaan Frankfurt.
 

Totke

Psyykeenmurskaaja
Liittynyt
24.2.2007
Viestit
1787
Sijainti
Hämeenlinna
Minä toissavuonna kun varasin lennot minulle ja Totkelle kun mentiin katsomaan sinne, niin neljän pysähdyksen taktiikalla. Ensimmäinen ventta oli Arlandassa. Siellä heti känni päälle, tietenkin. Hukkasin puhelimen sekä en osannut sanoa kohteen nimeä check-in-virkailijalle.
Madridin ainoassa yöllä auki olevassa lentokenttäbaarissa meidät sentään muistettiin paluumatkalla. :D
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Koska olet tavannut silloisen tyttöystäväni Frankfurtissa ja siten kaupungilla on suurta tunnearvoa sinulle, vastaan Frankfurt.
Jos olisin päässyt jälkkäreille, niin tällä kommentilla olisi enemmän painoarvoa. :)
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Jacques tuntuu oikein tyrkyttävän plussillaan Franconofortia, joten eiköhän sitä sitten äänestetäkin. Maksettu polli.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Kiitti vastauksista.

Olin mokannut toikin alustuksen, koska olin merkannut rankan reitin miinusmerkkiseksi, vaikka se on oikeasti +, kuten Lanzallakin.

Koska tämä erhe selvästi vaikutti myös äänestystuloksiin, niin se on huomioitava lieventäväksi asianhaaraksi mahdollisessa tasatilanteessa Nizzan hyväksi.

Toinen jaskaus on se, että Nizza on pollissa kahteen kertaan. Näin ollen lasken Nizzalle 2+3 ääntä, eli tasapeli Frankfurtin kanssa.

Näin ollen nyt näyttäisi siltä, että Nizza on valintani. Siitä, otanko myös toisen kisan loppuvuodelle, teen päätöksen myöhemmin.
 
Ylös