Toi oli kyllä hauska kohtaus, kun näin sen äsken uusinnassa ekaa kertaa.
:alppu:
Toi oli kyllä hauska kohtaus, kun näin sen äsken uusinnassa ekaa kertaa.
Kai se on tännekin kerrottava sama asia, jonka pistin äsken Facebook-tilapäivitykseksi. Ajoin vähän aikaa sitten tuolla Vuosaaressa päin ja silmiin osui muun liikenteen seassa sellainen vanha kottero, joka oli tuhrittu spray-kirjoituksilla ympäriinsä. Kaiken huippu siinä oli se, että takana luki isolla fontilla "ISMO LAITELA". Päästin autossa kunnon huutonaurut tämän jälkeen ja vieläkin repeilen välillä sille autolle. :alppu:
Idea on hemmetin hyvä mutta muokkaus ei! :tongue: Noh Ismo ainakin kuoli pirteenä!
Kyllä ja mua harmittaa kun kukaan ei hehkuttanut sitä.Tiesittekö poijjaat, notta tänään on Ismon nimipäivä.
Minä poika tiesin ja ajattelin, että kaikki tuntemani Ismot ovat samanlaisia - 'laiteloita'.Tiesittekö poijjaat, notta tänään on Ismon nimipäivä.
Skaalattua 4:3-kuvaa. :nope:Muuten salkkarit siirtyi viime viikolla uuten aikakauteen kun niillä oli melkeempä HD-tekniikkaa käytössä ja liikkuvammat kamerat + 4:3 muuttui 16:9:siin!
Se näytti jotenkin oudolta kyllä.. :thumbfh:Muuten salkkarit siirtyi viime viikolla uuten aikakauteen kun niillä oli melkeempä HD-tekniikkaa käytössä ja liikkuvammat kamerat + 4:3 muuttui 16:9:siin!
http://www.youtube.com/watch?v=I81EB9MrnpE :ahem: Ismolla mahtavat ilmeet!Erikoista nähdä taas Ismoa rahoissa, kun olin jo tottunut siihen, ettei tällä ole lähes mitään omaisuutta.
Se oli siinä.Traaginen päätös salkkareiden keväälle ja Ismolle
Eiks yleensä päätösjakso ole sellanen, että syksyllä pakko nähdä miten jatkuu? Kuka salkkareita viitsii katsoa jos Laitela on pois...Traaginen päätös salkkareiden keväälle ja Ismolle