Poikajengi ahdistelee Salkkari-Ismoa
Maikkarin suosikkiohjelmassa Ismo Laitelaa näyttelevä Esko Kovero on joutunut kokemaan tähteyden negatiivisen puolen.
Salatut Elämät -sarjasta tuttu Esko Kovero, 51, on tuttu vieras yli miljoonan suomalaisen kodeissa joka arki-ilta. Vaikka supersuosio ei olekaan vaikuttanut tamperelaislähtöisen näyttelijän sen pahemmin, on Salkkari-matkan varrelle mahtunut myös huonoja kokemuksia.
Suosittu näyttelijä paljastaa Viihdeuutisille joutuneensa jo yli vuoden ajan tamperelaisen nelihenkisen poikajengin ilkikurisen käytöksen uhriksi.
– Tästä ei ole edes kovin pitkä aika, kun 12-14 vuotiaiden jätkien jengi, seurasi mua lähikauppaan mukaan. Kaupassa he sulkivat multa tahallisesti tien käytävillä niin, etten päässyt käytävillä eteenpäin. Samaan aikaan jätkät toistelivat Ismon repliikkejä. Tätä on jatkunut yli vuoden ja sanoin jo aikoinani kauniisti, ettei tämä nyt ole kauhean relevanttia ja kannattaisiko tätä käytöstä nyt miettiä, näyttelijä kertoo Viihdeuutisille.
Häiritsevä poikajengi ei ottanut Koveron sanoista onkeensa vaan jatkoi epäkorrektia käytöstään tänäkin kesänä.
– Jouduin sanomaan jo kauppiaallekin, että olen ollut 16 vuotta asiakkaana. Olisi hienoa, jos voisin rauhassa miettiä, mitä mä jääkaappiini ostan. Kauppias lupasi puuttua asiaan.
Eniten Koveroa harmittaa kyseisten poikien asenne ja käytös, jotka voivat olla tuhoisa koulumaailmassa.
– Jos näiden poikien kynsiin joku hiljainen jätkä joutuu koulussa, niin ei ole ihme, jos jossain vaiheessa menee tilanne äärimmäisyyksiin ja tullaan aseen kanssa kouluun ja tapetaan kaikki. Ihan oikeasti, Kovero päivittelee.
Salatut Elämät joka arkipäivä klo 19.30 MTV3-kanavalla.
(MTV3)