Osa noista ismo-(ja salkkari)-pätkistä on ihan hauskoja...mutta nykyään näyttää 90% noista olevan sitä, että laitetaan mitä tahansa sanoja peräkkäin ja päälle vielä pieruääniä. Ittekin kuitenkin oon sen verran yksinkertainen ihminen, ettei hirveästi vaadita, että pidän jotain asiaa huvittavana. Esim. homogeenisyys on sanana AIIVAN HULVATON!½1111 xDDDDDDDDDDDKyllä Ismo on loistavaa huumoria.
Mä oon samalla linjalla.. Esim. nuo miksaukset youtubessa ei naurata yhtään. Parhaita videoja ovat sellaiset tilannekomiikkaa sisältävät kohtaukset, jotka on otettu suoraan ohjelmasta ja joita ei ole editoitu.Osa noista ismo-(ja salkkari)-pätkistä on ihan hauskoja...mutta nykyään näyttää 90% noista olevan sitä, että laitetaan mitä tahansa sanoja peräkkäin ja päälle vielä pieruääniä. Ittekin kuitenkin oon sen verran yksinkertainen ihminen, ettei hirveästi vaadita, että pidän jotain asiaa huvittavana. Esim. homogeenisyys on sanana AIIVAN HULVATON!½1111 xDDDDDDDDDDD
Jooh, huonoimpia on nuo joissa on otettu sana sieltä toinen täältä. No vielä huonompia että toistaa jotain houhouhouhou kuva nykien. Ei naurata yhtään.Mä oon samalla linjalla.. Esim. nuo miksaukset youtubessa ei naurata yhtään. Parhaita videoja ovat sellaiset tilannekomiikkaa sisältävät kohtaukset, jotka on otettu suoraan ohjelmasta ja joita ei ole editoitu.
Ismon vaatteet viety.
Älytöntä paskaa nämä vailla järkeä olevat remixit.
Samaa mieltä olen!Älytöntä paskaa nämä vailla järkeä olevat remixit.
Samaa mieltä olen!
Sen sijaan tämän päivän jakso oli niin mahtavaa viihdettä että siitä on vaikea pistää paremmaksi.
Ja näytti vähän aikaa siltä että Ossista olis tullu peliriippuvainen mutta Jenni pelasti tilanteen!Miks Ismo ei päässyt Las Vegasiin? :eek!: