Ismo!! \o/

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kyllä Ismo on loistavaa huumoria.
Osa noista ismo-(ja salkkari)-pätkistä on ihan hauskoja...mutta nykyään näyttää 90% noista olevan sitä, että laitetaan mitä tahansa sanoja peräkkäin ja päälle vielä pieruääniä. Ittekin kuitenkin oon sen verran yksinkertainen ihminen, ettei hirveästi vaadita, että pidän jotain asiaa huvittavana. Esim. homogeenisyys on sanana AIIVAN HULVATON!½1111 xDDDDDDDDDDD

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Osa noista ismo-(ja salkkari)-pätkistä on ihan hauskoja...mutta nykyään näyttää 90% noista olevan sitä, että laitetaan mitä tahansa sanoja peräkkäin ja päälle vielä pieruääniä. Ittekin kuitenkin oon sen verran yksinkertainen ihminen, ettei hirveästi vaadita, että pidän jotain asiaa huvittavana. Esim. homogeenisyys on sanana AIIVAN HULVATON!½1111 xDDDDDDDDDDD
Mä oon samalla linjalla.. Esim. nuo miksaukset youtubessa ei naurata yhtään. Parhaita videoja ovat sellaiset tilannekomiikkaa sisältävät kohtaukset, jotka on otettu suoraan ohjelmasta ja joita ei ole editoitu.

Enrique

Well-known member
Jooh, tilannekomiikka on parasta, myös Ismoon liittyen. Noita miksauksia on ihan riittävästi, ja osa on kyllä ala-arvoisia.

Mangelo

Well-known member
Mä oon samalla linjalla.. Esim. nuo miksaukset youtubessa ei naurata yhtään. Parhaita videoja ovat sellaiset tilannekomiikkaa sisältävät kohtaukset, jotka on otettu suoraan ohjelmasta ja joita ei ole editoitu.
Jooh, huonoimpia on nuo joissa on otettu sana sieltä toinen täältä. No vielä huonompia että toistaa jotain houhouhouhou kuva nykien. Ei naurata yhtään.

Enrique

Well-known member
Eilisestä jaksosta kyllä saataneen tubeenkin ismo-matskua piakkoin :D

Joni

Well-known member
Ismoo ei kiinnostanu Sallan seura vaan kuorsaaminen. :ahem::D