Italian GP 2009, Monza - Kilpailu ja jälkipuinti

Automenu

Well-known member
Olikos täällä niitä pelinpelaamis-juomapelin pelaajia? Äsken tuli kahden lauseen sisään kolme pelaamista. Huhhuh.

Riku

Well-known member
Ja kaiken kruunaa ainakin täällä vielä maikkarin katsomon pätkiminen, yllättävää kyllä vasta ensimmäistä kertaa tänä vuonna.
En halua v*ttuilla, mutta ilmainen FilmOnin lähetys toimii täydellisesti. :thumbup: Eli vihainen palaute MTV3:lle suotavaa, kun siitä rahaa vielä pyytävät. Itse voin sitä harkita sitten jos nettilähetykset muuten hankaloituvat ja MTV3 saa sen toimimaan kunnolla.

Ode

Maailmanlupaus
Sijainti
Oulu
Ja Sutilhan tietenkin joutui Hamiltonin/Liuzzin/Alonson taakse. :mad:

Pecca

Well-known member
Sijainti
Suomi
Hetkinen...

Hamiltonin piti tulla varikolle kierroksella 17, ja tuliko 13?

Ja Sutilin 18, tuli 17 ja Kimin 21?

Taneli

Well-known member
Mikä syy italialaisilla olisi vihata Kimiä? :thumbdown

Hakkis

Hitain hämäläinen
Ja kaiken kruunaa ainakin täällä vielä maikkarin katsomon pätkiminen, yllättävää kyllä vasta ensimmäistä kertaa tänä vuonna.
Pätkii täällä myös, ja striimi > ½ minuuttia jäljessä :thumbfh:

Onko koskaan McLarenilla ollut siten, että Heikki on kevyellä 2. pysähdyksen taktiikalla ja Lewiksella puolestaan on 1. pysähdyksen taktiikka? En muista itse.

ferrarkimir

Well-known member
Ja Kimi palaa tietysti Liuzzin ja Alonson väliin. Melkein pääsi Hamiltonin perään.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Aika tiukalle se veti, kun Lewis tuli sisään vähän odotettua aikaisemmin. ;)
Täällä vaan tulee huutomerkkiä, v****unpainumiskehoitusta ja elwistelysyytöksiä kun vain realistisesti pyrkii ajattelemaan asioita. Minua ei ainakaan haittaa kenenkään ajotaidot :dunno:

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Kimillä tulee vielä tosi tiukkaa Brawnien kanssa. Ei se palkintopallipaikka oo vielä ollenkaan varma.