Kyllä se Ass:in uskottavuus meni jo vuosia sitten.Toisin sanoen heidän journalistinen uskottavuus on vaakalaudalla.
Kyllä se Ass:in uskottavuus meni jo vuosia sitten.Toisin sanoen heidän journalistinen uskottavuus on vaakalaudalla.
Tyypillistä poliitikkoasennetta, ei voi syödä sanojaan vaikka mikä olisi.Koska se on paskapuhetta ja he eivät voi enää kääntää kelkkaansa tässä asiassa.Toisin sanoen heidän journalistinen uskottavuus on vaakalaudalla.
Yritti selvästi matkia KimiäKävittekö lukemassa, Heikki-Kullan jutussa kerrotaan Hamiltonin yrittäneen viimeisellä kierroksella kisan nopeinta kierrosta. Jo edellisellä tuli omia pohjia, ja ekat sektorit viittasi nopeimman kierroksen mahdollisuuteen. Olisi ollut kauden ensimmäinen Hamille. - no saamatta jäi.
Napsahti omaan nilkkaan...oli aika jäätävä pappa Hamiltonin ilmeYritti selvästi matkia Kimiä
Buttonin kiinnisaaminen ja paras kierrosaika korreloi tässä tapauksessa mun mielestä aika hyvin keskenään että ei siinä välttämättä nyt haettu sellasta Kimin protestikierrostaKävittekö lukemassa, Heikki-Kullan jutussa kerrotaan Hamiltonin yrittäneen viimeisellä kierroksella kisan nopeinta kierrosta. Jo edellisellä tuli omia pohjia, ja ekat sektorit viittasi nopeimman kierroksen mahdollisuuteen. Olisi ollut kauden ensimmäinen Hamille. - no saamatta jäi.
Se on muuten kumma äijä. Sillä oli nytkin sellainen "saatana nulikka, saat selkääs kun päästään kotiin" ilme päällä :nope::nope:.Napsahti omaan nilkkaan...oli aika jäätävä pappa Hamiltonin ilme
Joo. Kimi on ajellut näitä viimeisten kierrosten kisan nopeimpia kierroksia välillä oikein harrastusmielessä. Kimihän vetäisi coolisti nopeimman kierroksen muistaakseni myös Brasiliassa 2007 viimeisellä tai toiseksi viimeisellä kierroksella vaikka oli mestaruuskin pelissä. (Ellei muisti petä.)Yritti selvästi matkia Kimiä
Hamilton varmaan hyötyi Buttonin imusta siinä lähtösuoralla.Tuntuu jotenkin että Hamiltonin kova ykkössektoriaika johtuisi myös siitä että oli käyttänyt kaiken KERSsin ekan shikaanin jälkeen. Maalilinja on sen verran lähellä Parabolicaa että siinä siitä ei olisi enää hyötyä mahdollista ohitusta ajatellen.
Luulen ettei sekunnin sadasosaakaan kun eroa varmaan 100 metriä. Mutta luulen vainHamilton varmaan hyötyi Buttonin imusta siinä lähtösuoralla.
No okei ehkä tuo nyt ei ollut se suurin syy miksi pohja-aika tuli, mutta mahdollisesti tuostakin oli hyötyä Monzan suoralla. Suurin vaikuttava tekijä oli radan parantuminen loppua kohti. Hamilton oli ainoa kärkikuski, joka ajoi täysillä vielä tuossa vaiheessa ja kun sektoriajoista puhutaan niin tuo sadasosakin on ihan ratkaiseva juttu et silleen :/Luulen ettei sekunnin sadasosaakaan kun eroa varmaan 100 metriä. Mutta luulen vain
Eikös tuo ole ihan normikäytäntö. Jo kartingradoilla näitä isipappoja näkee vaikka kuinka paljon. Kumpikohan loppujen lopuksi ajaa isä vai poika?Se on muuten kumma äijä. Sillä oli nytkin sellainen "saatana nulikka, saat selkääs kun päästään kotiin" ilme päällä :nope::nope:.
Toki, mutta enteilee mukavasti muistoja mersusta vuonna 2007Voi jeesus... Tuo on tietty maikkarin uutisointia, mutta silti.
Onnistuisivatkohan Brawnit kilkkaamaan vielä toisensa pariin kertaan pihalle, jotta Vettelin osakkeet nousisivat hieman?Toki, mutta enteilee mukavasti muistoja mersusta vuonna 2007