Ennemmin vaatii epäonnistumista jos Kimi ei Sutilia ohita.Kimiltä vaan kaivataan loistostarttia ja kovaa hyökkäystä heti alkuun. Toivottavasti saa puskettua itsensä kakkospaikalle.
Bensojen jälkeen sanoisin että voittokamppailu on Kimi vs. Lewis.
Ennemmin vaatii epäonnistumista jos Kimi ei Sutilia ohita.Kimiltä vaan kaivataan loistostarttia ja kovaa hyökkäystä heti alkuun. Toivottavasti saa puskettua itsensä kakkospaikalle.
Heikillä myös hyvät saumat podiumille, jos pysyy jollain lailla kärjen kyydissä, eikä jää startissa. Hamilton ja Brawnit käyvät taistelun voitosta. Kimillä myös mahkuja podiumille.Jos Timomiehen lista pitää paikkansa, Kimillä on huomenna aika hyvät mahkut jopa voittoon.
Yhden pysähdyksen taktiikka on Monzassa aika toimiva, kuten muidenkin autojen kovista painoista huomaa.Kimillähän oli mainio aika-ajo noinkin painavalla autolla.
Heikin taktiikka taas... tuttua koko kaudelta. :jaska:
Yhden pysähdyksen taktiikka on Monzassa aika toimiva, kuten muidenkin autojen kovista painoista huomaa.
Kilpailun lopputulos riippuu hyvin paljolti siitä, kuinka kauas karkuun 2 stopin miehet pääsevät ekalla stintillään.
No eipä ole ihme jos Heikin suorituksiin jatkuvasti petytään jos nytkin odotellaan voittoa..Heikillä on voiton avaimet käsissä, toivottavasti se ne ottaa...:thumbup:
53:desta kierroksesta 30 kierroksen lastilla ollaan yhdellä stopilla.Onko Brawnin autot yhdenpysähdyksen taktiikalla? Entä Heikki?
Näin on. Jotenkin on kutina, että Hamilton pystyy hyödyntämään kevyen auton ja vetää tarpeeksi ison raon ennen eka stoppia. Toivottavasti Kimi pystyisi jotenkin roikkumaan Hamin kyydissä, vaikka hieman sitä epäilenkin.Kilpailun lopputulos riippuu hyvin paljolti siitä, kuinka kauas karkuun 2 stopin miehet pääsevät ekalla stintillään.
Joo itsekkin tajusin just kun katsoin kierrosmäärät. Mutta minkä takia joillain kuskeilla on 39:lle kierrokselle bensat?53:desta kierroksesta 30 kierroksen lastilla ollaan yhdellä stopilla.
No mahdollisuuksia kyllä on kun lähtee paikalta neljä selvästi painavamalla autolla kuin edellä lähtijät, ratana Monza joka on monta kertaa voitettu 1 pysähdyksen taktiikalla tai ainakin pitkällä ykköstintillä ja autossa on vielä KERS.No eipä ole ihme jos Heikin suorituksiin jatkuvasti petytään jos nytkin odotellaan voittoa..
Oleellista on se mihin kahden stopin kuskit tulevat ekan stoppinsa jälkeen. Jos joutuvat silloin hitaampien yhden stopin kuskien taakse eli sijoille 10/11 +, voi taktiikka ryssiä kunnolla.Kilpailun lopputulos riippuu hyvin paljolti siitä, kuinka kauas karkuun 2 stopin miehet pääsevät ekalla stintillään.
Kun muistelen noita Monzan kisoja vuosien varrelta niin on yleensä ollut aika vaikea vetää suuria eroja toisiin autoihin kun radan luonne on sitä että kaasu pohjassa vaan. Jotenkin on vaikea uskoa että Kimi ja Lewis saisivat kurottua niin paljon eroa, ellei se Heikin tahti ole poikkeuksellisen hidas, kun ohi hänestä on muiden vaikea tulla.Kimin pitää päästä hämiksen kantaan ja ajaa siinä eikä jäädä kovin paljon niin on mahdoillisuus voittaa. Ja tosiaan kyse on siitä kuinka hyvin noi painavammat autot pysyy kärjen perässä. Jos ei saa eroa noi kärkiautot niin voitossa on todella monta kuskia kiinni. barichello vois olla aika kova silloin. Eli karkuun pitää päästä. Ja heillo ajoi helvetin hyvin.