Örfil
Guest
Mitä verkkiksestä ei löydy, ei tarvita:En mä tiedä onko poliisilla, mutta palolaitokselta ja lautatarhoista löytyy. Vaikka ihan perus puutarhaletkukikin riittäisi kunnolla kastelemiseen, aika nopeasti siinä sitten vilu tulisi.
Mitä verkkiksestä ei löydy, ei tarvita:En mä tiedä onko poliisilla, mutta palolaitokselta ja lautatarhoista löytyy. Vaikka ihan perus puutarhaletkukikin riittäisi kunnolla kastelemiseen, aika nopeasti siinä sitten vilu tulisi.
Törderillä on varmaan jokin ajatus siellä taustalla, mutta omaa sen peruspuutteen - kuten usea "hurmoksellinen paasaaja" - että puuttuu eksaktit faktat ja asioiden yhdisteleminen järkevästi, kiinnostavasti.Ainahan sille tyypillinen viesti on ollut tuollainen näennäisesti syväluotaava hajatelma jostakin aiheesta vailla järjen häivää.
No minähän se olen.kuka on kapitalisti?
Kapinen ja kapitalisti ovat Alpert hyvä ihan eri asia :thumbup:No minähän se olen.
Kannattaa se vastapuheenvuoro kuitenkin joskus. Jos itsellä on vaikka iskeä muutama terävä fakta pöytään, voi kenties hiljentää jonkun möykkääjän.Ei noita tuon tyylin juttuja jaksa lukea kuin vähän alkua eikä ne herätä mitään kummempia ajatuksia ainakaan omalla taholla miettimään sen ihmeempää vastapuheenvuoroa.
Pullo putosi maahan ja nyt ollaan veitsi valtimolla? ALBERT ÄLÄ TEE SITÄ !!!*hiljentää Quiqin sanomalla terävät sanat 'partaveitsi' ja 'lasinsiru'*
Joo, samppaJ hyvin heittikin sen juhlien kustannusasiaa. Yllätyin itsekin missä summissa liikutaan. Tuskinpa tuota tiesi monikaan siitä sähläriporukassaan riekkuessaan ja paikkoja hajottaessaan.Kannattaa se vastapuheenvuoro kuitenkin joskus. Jos itsellä on vaikka iskeä muutama terävä fakta pöytään, voi kenties hiljentää jonkun möykkääjän.
Haa, nyt vasta pääsin sanojesi ikeestä. Tästä lähin pälätänkin taas entistä tarmokkaammin seinille.*hiljentää Quiqin sanomalla terävät sanat 'partaveitsi' ja 'lasinsiru'*
Nooh, äläs nyt dissaa. Enempää kuvia ei vaan saatu otettua, kun kuvaaja sai epileptisen kohtauksen Jonin boss-lasien heijastuksesta.Tosi "kreisibailausta". Suht laimeen näkönen meno näyttää olevan ja Jonikin näyttää siltä kuin olisi tippa linssissa, vaikka silmiä ei kuvassa näy. :idea:
Vesitykkejä ei kannata talvella käyttää, koska sen jälkeen kadun pinta on hyvin äkkiä liukkaan peilikirkkaan jään peittämä ja sitten on kaikilla hauskaa kun pystyssä pysyy ainoastaan luistimilla ja autot liukuvat päin seiniä tai tolppia.Vesitykeillä mellakointi olisi loppunut varsin nopeasti, miksi ihmeessä niitä ei käytetty?
Tiesiköhän tuo edes, mihin pippaloihin oli eksynyt, kenen kutsumana ja miksi?
Jaa-aTiesiköhän tuo edes, mihin pippaloihin oli eksynyt, kenen kutsumana ja miksi?