Örfil
Guest
En mä tiedä onko poliisilla, mutta palolaitokselta ja lautatarhoista löytyy. Vaikka ihan perus puutarhaletkukikin riittäisi kunnolla kastelemiseen, aika nopeasti siinä sitten vilu tulisi.
Mitä verkkiksestä ei löydy, ei tarvita:
En mä tiedä onko poliisilla, mutta palolaitokselta ja lautatarhoista löytyy. Vaikka ihan perus puutarhaletkukikin riittäisi kunnolla kastelemiseen, aika nopeasti siinä sitten vilu tulisi.
Ainahan sille tyypillinen viesti on ollut tuollainen näennäisesti syväluotaava hajatelma jostakin aiheesta vailla järjen häivää.
kuka on kapitalisti?
No minähän se olen.
Ei noita tuon tyylin juttuja jaksa lukea kuin vähän alkua eikä ne herätä mitään kummempia ajatuksia ainakaan omalla taholla miettimään sen ihmeempää vastapuheenvuoroa.
*hiljentää Quiqin sanomalla terävät sanat 'partaveitsi' ja 'lasinsiru'*
Kannattaa se vastapuheenvuoro kuitenkin joskus. Jos itsellä on vaikka iskeä muutama terävä fakta pöytään, voi kenties hiljentää jonkun möykkääjän.
*hiljentää Quiqin sanomalla terävät sanat 'partaveitsi' ja 'lasinsiru'*
Tosi "kreisibailausta".Suht laimeen näkönen meno näyttää olevan ja Jonikin näyttää siltä kuin olisi tippa linssissa, vaikka silmiä ei kuvassa näy. :idea:
Vesitykeillä mellakointi olisi loppunut varsin nopeasti, miksi ihmeessä niitä ei käytetty?
Tiesiköhän tuo edes, mihin pippaloihin oli eksynyt, kenen kutsumana ja miksi?![]()