Otto Hokkanen sanoi:
Ja jos ny kerran takerrutaan muotoseikkoihin, niin mainitsemaasi Lotus KV Racingia ei ole olemassakaan. Se on KV Racing Technology – Lotus, eli Lotus on eri päässä nimeä kuin muilla tehtaan tukemilla formulatalleilla ja vieläpä viivalla erotettuna.
Huomasin juuri saman.
Logossa ACBC-merkki on kuitenkin Lotus ARTin kanssa samoin päin. Joku voisi tuohonkin tarttua, että se talli tosiaan on Lotus ART, mutta ei nyt ruveta pikkumaisiksi. Pääasiahan kuitenkin on että:
LOTUS pääsee toistamiseen tänään juhlimaan palkintokorokesijoitusta! :thumbup: :thumbup:
Täytyy myös myöntää, että vaikka kuinka olen yrittänyt olla kiinnostumatta IndyCar-sarjasta, niin onhan tämä aivan eri maailmasta kuin ykköset.
Koska sarjaan on nyt kotiutunut monta Champ Car-toimijaa ja -kuljettajaa, niin varikon henkilökohtaisuus ja inhimmillisyys on aivan toista luokkaa kuin kuninkuusluokassa. Ykkösissä ei esimerkiksi ole mahdollista seurata tiimin henkilökuntien henkilökohtaista taistelua kilparadalla.
Forsythellä ja Minardilla Champ Car-voittoja juhlinut Michael Cannon jätti HVM Racingin ja suuresti arvostamansa Simona de Silvestron vain viikkoa ennen kauden alkua ja siirtyi isomman rahan perässä KVRT-Lotukselle Tony Kanaanin insinööriksi. Tätä pidettiin sveitsiläiskuljettajan kannalta kohtalokkaana menetyksenä ja tiimi vertasikin Cannonin nopeaa lähtöä lähes koko auton viemiseen:
De Silvestro paikkasi kuitenkin kaiken tämän hanskalla ja nousi sijalta 17 yhdessä vaiheessa peräti toiseksi. Lopulla parempaa käsikirjoitusta ei olisi voinut kirjoittaa, kun de Silvestro taisteli kaikista mahdollisista vaihtoehdoista viimeisestä palkintokorokepaikasta juuri Tony Kanaanin kanssa.