Jää kiekko joukkoe

Oikei. Hyötykolmio, on hyvä esimerkki joko täysin silminnäkemättömän uunosta mainostamisesta, tai sitten nerokkuudesta tekstin ja logon huomioarvolle. Lentopalloa. Ja vanhahan tämä juttu on. Ehkä jostain vuodelta 08. Kierrättämisestähän mainoksessa on kyse, siitä firman nimikin kansainvälisen logon mukaan kolmiosta.

znm0eKy5yVm3tB7qpD1A.jpg

Viimeksi muokattu:
Oikei. Hyötykolmio, on hyvä esimerkki joko täysin silminnäkemättömän uunosta mainostamisesta, tai sitten nerokkuudesta tekstin ja logon huomioarvolle. Lentopalloa. Ja vanhahan tämä juttu on. Ehkä jostain vuodelta 08. Kierrättämisestähän mainoksessa on kyse, siitä firman nimikin kansainvälisen logon mukaan kolmiosta.

jakopalvelu.jpg

Dream Team!

Hyökkääjät:
Vasen laita - Mosse
Keskusta - Knoukka
Oikea laita - jaska

Pakit:
Vasuri - Kouvo
Oikis - Nomi

Molari:
FW08

Hyvä laita on. Täytyy pistää aika paljon hyökkäysvoimaan ja fläppitauluun. Ehdotan itseäni ja sitten Dominickia. Ihan vittuillessani.

Aina harvassa lienevät suomenkieliset paikannimet, joissa on d-kirjain?

Vidilän lisäksi tulee mieleen naapurins' Kodjala, sekä melkein samoilta kulmilta Ihode, Maade, Kodisjoki ja Kodiksami.

Näistä mulle on erityisen tuttuja, pitkien oleskelujen merkeissä Kodiksami (mummola) ja Kodisjoki/Ihode (kesämökki Otajärvellä). Kodjalassakin tullu oleskeltuu kun yks seurustelukumppani asui siellä.

Maade sensijaan on mulle tuntematon.

Runskille "itäisin mummola" kisassa 60 lisäpistettä :ahem:

Itse kun olin LP Viestin peliä viime viikolla katsomassa, oli osalla pelaajista housuissa "Puuha". Se on kai joku hoivapalveluyritys.

Haa

Näistä mulle on erityisen tuttuja, pitkien oleskelujen merkeissä Kodiksami (mummola) ja Kodisjoki/Ihode (kesämökki Otajärvellä). Kodjalassakin tullu oleskeltuu kun yks seurustelukumppani asui siellä.

Maade sensijaan on mulle tuntematon.

Ihode saatana unohtui kokonaan, vaikka on d-kirjaimisista lähin. Maade on kylä Eurajoella.

Niin, ja on multa unohtunut kuvata ne Kanalin suihkulähteet. Viisi niitä on.

Lasketaanko Dragsvik, Dragsfjärd, Västanfjärd, kun niillä ei ole suomenkielisiä nimiä erikseen lain, vaan ovat 'suomeksi' tuollaisia?