Jäähyväiset Skyggeboylle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Siggeboi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuli tossa mieleen että jos itse tekisin marttyyrivetäytymisen, toikin nimeksi tulisi todennäköisesti "jäähyväiset foorumille" eikä "jäähyväiset Melindalle". Mutta kukin tyylillään.

Tuli tossa mieleen että jos itse tekisin marttyyrivetäytymisen, toikin nimeksi tulisi todennäköisesti "jäähyväiset foorumille" eikä "jäähyväiset Melindalle". Mutta kukin tyylillään.

Ai... eikö se olisikaan "HAISTAKAA KAIKKI PASKA!!!11" tai "Hyvästi julma maailma"?

Ihan semmonen pikku vinkki vähän pidempään havaintoja elävästä elämästä tehneeltä, että jos kaikki muut ovat sitä mieltä, että jonkun käyttäytymisessä saattais olla jotain korjattavaa, niin ne muut ovat kymmenessä tapauksessa kymmenestä oikeassa.

Kuule Skyggeboy jos olet lähdössä minun syystäni niin pyydän anteeksi käytöstäni.

Vettel-Fani: suotta pyydät.

Ja mitä tulee marttyyrivetäytymisilmoitukseen, niin se ei ole mitään ilman Mikko Alatalon kuvaa.

No minähän haukuin hänet maan rakoon. Eli minulla on syytä pyytää anteeksi omasta mielestäni, vaikka hän tässä minua ärsyttikin

Voisitko selventää miksi, koska en hirveästi näitä vetäytymis toikkeja ole katsellut.
Kai se menee samaan tyyliin kuin Domino-keksien kanssa (se on Domino vain jos siinä lukee Domino). Eli se on marttyyrivetäytymisilmoitus vain jos siinä on Mikko Alatalon kuva.

Mistäs kohdalta "merkityksettömiä ilmoituksia" -toikkia muuten alkaa se anuspuukko-gate? Vois joku laittaa linkin siihen niin Vettel-Fani voisi tsekata mihin tyyliin täällä on parhaimmillaan/pahimmillaan kirjoiteltu.

Anteeksi ja JPP, meinaatko tuolla, että minun viestijeni takia olen tehnyt itsestäni idiootin?

Mä oon sitä mieltä, että jos joku ilmottaa lähtevänsä forumilta pysyvästi, niin silloin sille nimimerkille voi laittaa bannin, kun ei siitä mitään haittaakaan ole. Tämä toimenpide estäisi nimimerkkiä pyörtämästä päätöstään.

Mä oon sitä mieltä, että jos joku ilmottaa lähtevänsä forumilta pysyvästi, niin silloin sille nimimerkille voi laittaa bannin, kun ei siitä mitään haittaakaan ole. Tämä toimenpide estäisi nimimerkkiä pyörtämästä päätöstään.

Näin on eräille tehty ja heti perään se on pyydetty perumaan.