Jää kiekko joukkoe

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Oikei. Hyötykolmio, on hyvä esimerkki joko täysin silminnäkemättömän uunosta mainostamisesta, tai sitten nerokkuudesta tekstin ja logon huomioarvolle. Lentopalloa. Ja vanhahan tämä juttu on. Ehkä jostain vuodelta 08. Kierrättämisestähän mainoksessa on kyse, siitä firman nimikin kansainvälisen logon mukaan kolmiosta.

Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Oikei. Hyötykolmio, on hyvä esimerkki joko täysin silminnäkemättömän uunosta mainostamisesta, tai sitten nerokkuudesta tekstin ja logon huomioarvolle. Lentopalloa. Ja vanhahan tämä juttu on. Ehkä jostain vuodelta 08. Kierrättämisestähän mainoksessa on kyse, siitä firman nimikin kansainvälisen logon mukaan kolmiosta.

Örfil

Guest
Dream Team!

Hyökkääjät:
Vasen laita - Mosse
Keskusta - Knoukka
Oikea laita - jaska

Pakit:
Vasuri - Kouvo
Oikis - Nomi

Molari:
FW08

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Hyvä laita on. Täytyy pistää aika paljon hyökkäysvoimaan ja fläppitauluun. Ehdotan itseäni ja sitten Dominickia. Ihan vittuillessani.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Aina harvassa lienevät suomenkieliset paikannimet, joissa on d-kirjain?

Vidilän lisäksi tulee mieleen naapurins' Kodjala, sekä melkein samoilta kulmilta Ihode, Maade, Kodisjoki ja Kodiksami.
Näistä mulle on erityisen tuttuja, pitkien oleskelujen merkeissä Kodiksami (mummola) ja Kodisjoki/Ihode (kesämökki Otajärvellä). Kodjalassakin tullu oleskeltuu kun yks seurustelukumppani asui siellä.

Maade sensijaan on mulle tuntematon.

Örfil

Guest
Runskille "itäisin mummola" kisassa 60 lisäpistettä :ahem:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse kun olin LP Viestin peliä viime viikolla katsomassa, oli osalla pelaajista housuissa "Puuha". Se on kai joku hoivapalveluyritys.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Näistä mulle on erityisen tuttuja, pitkien oleskelujen merkeissä Kodiksami (mummola) ja Kodisjoki/Ihode (kesämökki Otajärvellä). Kodjalassakin tullu oleskeltuu kun yks seurustelukumppani asui siellä.

Maade sensijaan on mulle tuntematon.
Ihode saatana unohtui kokonaan, vaikka on d-kirjaimisista lähin. Maade on kylä Eurajoella.

Niin, ja on multa unohtunut kuvata ne Kanalin suihkulähteet. Viisi niitä on.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Lasketaanko Dragsvik, Dragsfjärd, Västanfjärd, kun niillä ei ole suomenkielisiä nimiä erikseen lain, vaan ovat 'suomeksi' tuollaisia?