Knoukka
Well-known member
Et varmaan, mutta sulla voi olla sellanen!Just. Jokohan nyt uskoisi, että en ole.![]()
Et varmaan, mutta sulla voi olla sellanen!Just. Jokohan nyt uskoisi, että en ole.![]()
Ai... eikö se olisikaan "HAISTAKAA KAIKKI PASKA!!!11" tai "Hyvästi julma maailma"?Tuli tossa mieleen että jos itse tekisin marttyyrivetäytymisen, toikin nimeksi tulisi todennäköisesti "jäähyväiset foorumille" eikä "jäähyväiset Melindalle". Mutta kukin tyylillään.
"HAISTAKAA KAIKKI PASKA!!!11" lukis sit siinä viestiosiossa.Ai... eikö se olisikaan "HAISTAKAA KAIKKI PASKA!!!11" tai "Hyvästi julma maailma"?
Joo se on ainoa tyylikäs tapa lähteä."HAISTAKAA KAIKKI PASKA!!!11" lukis sit siinä viestiosiossa.
Se mihinkään ole lähdössä, tämä topic on maaliskuulta. Älä nyt sinä käy pyytelemään anteeksi.Kuule Skyggeboy jos olet lähdössä minun syystäni niin pyydän anteeksi käytöstäni.
Et ole tehnyt mitään väärää, niin miksi pyytelet anyeeksi? Oi kun saisi lapsen viattomuuden takaisin.Kuule Skyggeboy jos olet lähdössä minun syystäni niin pyydän anteeksi käytöstäni.
Voisitko selventää miksi, koska en hirveästi näitä vetäytymis toikkeja ole katsellut.Vettel-Fani: suotta pyydät.
Ja mitä tulee marttyyrivetäytymisilmoitukseen, niin se ei ole mitään ilman Mikko Alatalon kuvaa.
Sanotaanko näin, että ennemmin Skyggen pitää pyytää sulta anteeksi, ei toisinpäin.Kuule Skyggeboy jos olet lähdössä minun syystäni niin pyydän anteeksi käytöstäni.
Kai se menee samaan tyyliin kuin Domino-keksien kanssa (se on Domino vain jos siinä lukee Domino). Eli se on marttyyrivetäytymisilmoitus vain jos siinä on Mikko Alatalon kuva.Voisitko selventää miksi, koska en hirveästi näitä vetäytymis toikkeja ole katsellut.
Näin on eräille tehty ja heti perään se on pyydetty perumaan.Mä oon sitä mieltä, että jos joku ilmottaa lähtevänsä forumilta pysyvästi, niin silloin sille nimimerkille voi laittaa bannin, kun ei siitä mitään haittaakaan ole. Tämä toimenpide estäisi nimimerkkiä pyörtämästä päätöstään.