Jääkiekon MM 2004

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
mn97 sanoi:
Rintsi on joukkueessa yksinkertaisesti siksi, koska on valitun joukkueen paras. Ainoa ihminen joukkueessa Peltosen lisäksi, joka pystyy ratkaisemaaan otteluja omilla henkilökohtaisilla suorituksillaan. Muut on sellaisia robotteja, jotka osaavat vain luistella sitä viivaa, jos valmentaja älyää painaa nappia.

Asiasta viidenteen, On aivan käsittämätöntä, ettei Kimmo Kuhdan tasoinen luontainen maalintekijä mahdu joukkueeseen. Älkää tulko mulle urputtaa, jos ei saada maalipaikoista sisään niinkuin yleensä suomella vikana on ollut. Muutenkin (varsinkin takavuosina) joukkueessa on ollut ihan turhia pelaajia ja vain koska statuksessa lukee NHL.
Vai paras!? :) Rintsi on ehkä taitava pelaaja SM-liigassa ja tasoltaan heikompia maita vastaan, mutta tosipeleissä hän on ollut mielestäni hehkutukseen verrattuna aikalailla onneton. Ei pärjää ns. kovia maita vastaan, ei.

Olen aika monta jengiä nähnyt mm-tasolla ja Rintsi ei tosiaankaan kuulu niihin pelajiin, joiden suorituksia olen pitänyt maajoukkueen kannalta merkittävinä.

Olen mielelläni väärässä ja ehkä Rintsi tällä kertaa näyttää kyntensä.

Kuhdan tyyppisiä (ja oikealla asenteella olevia) pelaajia pitäisi olla, mutta en ole täysin samaa mieltä NHL-pelaajista kanssasi.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mun mielestä myös noita NHL pelaajia otetaan kans vähän liian heppoisin perustein tuonne joukkueeseen.

Luojan kiitos sitä Lummetta ei tartte enää katella....

Stig Helmer

Banned
Itse olisi vähän enemmän vielä harkinnut Karalahden joukkueeseen, vaarallinen äijä, mm. Ruotsi-peleissä sen lisäksi että pelasi yleensä huonosti, seikkaili hän hyökkäyspäässä vailla järjen hiventä. Plussaa välillä hyvin lähtevästä lämäristä, mutta hyökkäävänä puolustajana Petu Nummeliinin rinnalla hän on vain varjo! Ja ne jäähyminuutit!

mn97

Banned
Formulanomi sanoi:
Vai paras!? :) Rintsi on ehkä taitava pelaaja SM-liigassa ja tasoltaan heikompia maita vastaan, mutta tosipeleissä hän on ollut mielestäni hehkutukseen verrattuna aikalailla onneton. Ei pärjää ns. kovia maita vastaan, ei.

Olen aika monta jengiä nähnyt mm-tasolla ja Rintsi ei tosiaankaan kuulu niihin pelajiin, joiden suorituksia olen pitänyt maajoukkueen kannalta merkittävinä.

Olen mielelläni väärässä ja ehkä Rintsi tällä kertaa näyttää kyntensä.

Niin no näähän on näitä makuasioita. Yks tykkää elviksestä, toinen uskoo joulupukkiin. Itsekin jos en pitäisi esmes. Jari Kurria hyvänä pelaajana niin keksisin varmaan vaikka kuinka paljon tarinoita miksi hän on ollut niin surkea jne. jne.. No kaikeksi onneksi olen sitä mieltä, että Kurri on ollut loistava pelaaja, joten en ole häntä sen enempää yrittänyt morkata.

Viimeksi muokattu:

Henkka

Madministrator
Sijainti
Tampester
Tsekki näyttä painavan seuraavalla miehityksellä:

Hlavac-Straka-Jagr
Rucinsky-Prospal-Dvorak
Kraft-Prucha-Dopita
Sup-Vyborny-Beranek

Skoula-Spacek
Kaberle-Slegr
Hamrlik-Novak

Vokoun

Omituisia koostumuksia nuo kaksi jälkimmäistä kenttää. Kolmosessa on 3 sentteriä ja nelosessa Vyborny pelaa keskellä, joka on ainakin Columbuksessa ollut laituri. En sitten tiedä onko joskus aiemmin pelannut keskellä. Prucha on täysin tuntematon hemmo entuudestaan. Havlat huilaa vielä.

Viimeksi muokattu:

Nick_W

Ihmisohjus
Sijainti
Töysä
Hyvin pyörittää Tsekki ylivoimalla. Vaarallinen porukka on kyllä kasassa.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
No niin eka erä on tapeltu. Ei hjuva. Jenkit johtaa puolustuksen töppäyksien takia 2-0.

Suomi vei ja USA teki maalit...tää on aina tätä.

zuvi

Idiootit ry
Sijainti
Neulamäki
Hämmentävää...

Se hyvä puoli tässä 0-2 -tilanteessa on, ettei mua enää harmita yhtään, etten omista televisiota. (jee...)

Mutta, jos joku ihan oikeasti löytää jonkun sivun, jolla voi katella livenä näitä matseja, niin ilmoitelkaa. Haluan kiduttaa itseäni.

abc

DNF
Menee vaikeaksi jos toi hävitään. Toivottavasti venäjällä on heikko joukkue

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Niin kauan kun Niinimaa on joukkueessa, niin menestystä ei tule.

Kuuluu samaan sarjaan edelleen kuin Ville Siren ja Arto Ruotanen.:mad_old: :nope:

zuvi

Idiootit ry
Sijainti
Neulamäki
Jones sanoi:
Niin kauan kun Niinimaa on joukkueessa, niin menestystä ei tule.
Se on kumma kuinka tää on aina nurin tai muuten kämmäilemässä MM-matseissa... Eikö se oo ennemmin sääntö kuin poikkeus?