Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
Vai paras!? Rintsi on ehkä taitava pelaaja SM-liigassa ja tasoltaan heikompia maita vastaan, mutta tosipeleissä hän on ollut mielestäni hehkutukseen verrattuna aikalailla onneton. Ei pärjää ns. kovia maita vastaan, ei.mn97 sanoi:Rintsi on joukkueessa yksinkertaisesti siksi, koska on valitun joukkueen paras. Ainoa ihminen joukkueessa Peltosen lisäksi, joka pystyy ratkaisemaaan otteluja omilla henkilökohtaisilla suorituksillaan. Muut on sellaisia robotteja, jotka osaavat vain luistella sitä viivaa, jos valmentaja älyää painaa nappia.
Asiasta viidenteen, On aivan käsittämätöntä, ettei Kimmo Kuhdan tasoinen luontainen maalintekijä mahdu joukkueeseen. Älkää tulko mulle urputtaa, jos ei saada maalipaikoista sisään niinkuin yleensä suomella vikana on ollut. Muutenkin (varsinkin takavuosina) joukkueessa on ollut ihan turhia pelaajia ja vain koska statuksessa lukee NHL.
Olen aika monta jengiä nähnyt mm-tasolla ja Rintsi ei tosiaankaan kuulu niihin pelajiin, joiden suorituksia olen pitänyt maajoukkueen kannalta merkittävinä.
Olen mielelläni väärässä ja ehkä Rintsi tällä kertaa näyttää kyntensä.
Kuhdan tyyppisiä (ja oikealla asenteella olevia) pelaajia pitäisi olla, mutta en ole täysin samaa mieltä NHL-pelaajista kanssasi.