No jos pitää Kanadan ja Ruotsin väliltä valita, niin valitsen Kanadan!jenan sanoi:Voittivat retaleet mestaruuden
Verrattavissa Kyltsin sekoiluun Imolan aika-ajossa 2000Palkopoika sanoi:Toi on hyvä esimerkki täydellisestä sekoamisesta. Mulla taitaa olla koko viimeinen erä tosta ottelusta mp3-filena.:thumbup:
Vuoden 2006 MM-kisat siirtyvät?
(26.04.2004, klo: 16.49)
Ostravasta tihkuneiden tietojen mukaan Latvia ei pystyne järjestämään kahden vuoden päästä pidettäviä MM-karkeloita.
MM-kilpailujen siirtäminen on iso takaisku monille tahoille. Kv. jääkiekkoliiton päättäjät käsittelevät asiaa 5. toukokuuta, jolloin kuultaneen uuden tai uusien kisäisäntien nimet.
Tämänhetkisten spekulointien ykkösvaihtoehto on yhteiskisat Suomen ja Ruotsin välillä. Muilla kiekkomailla ei ole lyhyellä jänteellä saumoja tapahtuman järjestämiseen.
YLE
Just ton takia esimerkiksi Suomi ei saa Olympiakisoja.Nopeahuoli sanoi:Miksi edes mietitään kisojen antamista jollekin köyhälle kehitysmaalle???
Minä en.patriot sanoi:No jos pitää Kanadan ja Ruotsin väliltä valita, niin valitsen Kanadan!
Jokainen suomalainen sanoo hurreille NEJ TACK!jenan sanoi:Minä en.