Jääkiekon mm-kisat 2005

• Viestiketjun aloittaja abc
  • Aloituspäivämäärä

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Kun ajattelee Saksaa ja Sveitsiä niin olisi odottanut niiden maiden viimeisen viiden-kymmenen vuoden sisään nostavan tasoaan.

Knoukka

Well-known member
Mitä tämä Ruudun meuhkaaminen oikein palvelee? Eikö Erkka saa joukkuetta kuriin? Montako alivoimaa Ruudun annetaan Suomella ottaa ennen kuin laitetaan filttiketjuun? Vittu mikä ääliö.

Alla ote (lähde IS 6.5.2005)

PS. Ja Ruudulle terveisiä että jos noin vitun kovasti tappeluttaa niin tervetuloa tänne. Mä voin antaa aina opetuksen tollasille kusipäille siitä miten MM-turnauksessa tulee käyttäytyä. Saat kuule vetää kypärät ja muutkin varusteet niskaan, mä en tartte.

"- Jos vielä joskus pääsen pelaamaan tätä numero 17:ta - Hedströmiä - vastaan, niin lupaan piestä hänet, Ruutu raivosi Expressenille. Ruudun mukaan Hedström ei uskalla kantaa vastuuta niistä koiruuksista, mitä hän ottelun aikana teki.

- Hän on raukka (He´s a fucking pussy), malttinsa totaalisesti menettänyt Ruutu summasi.

- Pyysin häntä monta kertaa tappeluun hänen istuessaan vaihtoaitiossa, mutta hän perääntyi joka kerta. Hän on pelkuri. Hän paskoi housuunsa pelosta.

"Missä tahansa, koska tahansa"

Ruudun vuodatus ei jäänyt pelkkään kaukalon sisälaitojen kolisteluun. Hedströmin otteet olivat saaneet leijonalaiturin niin vimmoihinsa, että tämä lupasi "olla käytettävissä" myös kaukalon ulkopuolella.

- Haluan että kirjoitat tämän lehteen, nämä ovat terveiseni Hedströmille: Missä tahansa. Koska tahansa. Tämä on haaste. Jos hän haluaa ottaa sen vastaan, niin mehän asumme samassa hotellissa. Huone D208. Siellä minä olen. Ovi on aina auki. Pyydä häntä tulemaan koputtamaan, Ruutu lopetti."

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
KnowHow sanoi:
Mitä tämä Ruudun meuhkaaminen oikein palvelee? Eikö Erkka saa joukkuetta kuriin? Montako alivoimaa Ruudun annetaan Suomella ottaa ennen kuin laitetaan filttiketjuun? Vittu mikä ääliö.

Alla ote (lähde IS 6.5.2005)

PS. Ja Ruudulle terveisiä että jos noin vitun kovasti tappeluttaa niin tervetuloa tänne. Mä voin antaa aina opetuksen tollasille kusipäille siitä miten MM-turnauksessa tulee käyttäytyä. Saat kuule vetää kypärät ja muutkin varusteet niskaan, mä en tartte.

"- Jos vielä joskus pääsen pelaamaan tätä numero 17:ta - Hedströmiä - vastaan, niin lupaan piestä hänet, Ruutu raivosi Expressenille. Ruudun mukaan Hedström ei uskalla kantaa vastuuta niistä koiruuksista, mitä hän ottelun aikana teki.

- Hän on raukka (He´s a fucking pussy), malttinsa totaalisesti menettänyt Ruutu summasi.

- Pyysin häntä monta kertaa tappeluun hänen istuessaan vaihtoaitiossa, mutta hän perääntyi joka kerta. Hän on pelkuri. Hän paskoi housuunsa pelosta.

"Missä tahansa, koska tahansa"

Ruudun vuodatus ei jäänyt pelkkään kaukalon sisälaitojen kolisteluun. Hedströmin otteet olivat saaneet leijonalaiturin niin vimmoihinsa, että tämä lupasi "olla käytettävissä" myös kaukalon ulkopuolella.

- Haluan että kirjoitat tämän lehteen, nämä ovat terveiseni Hedströmille: Missä tahansa. Koska tahansa. Tämä on haaste. Jos hän haluaa ottaa sen vastaan, niin mehän asumme samassa hotellissa. Huone D208. Siellä minä olen. Ovi on aina auki. Pyydä häntä tulemaan koputtamaan, Ruutu lopetti."
Ei ketään. :nope:

Valmennusjohdon pitäisi viltittää Ruutu...mies on riski sekä kentällä, että sen ulkopuolella. Naurettavaa....

Knoukka

Well-known member
Sam sanoi:
Hetken jo kuvittelin, että Ruutu olisi kasvanut aikuiseksi :nope:
Ei kolmekymppisen pelaajan profiilia eikä luonnetta enää muuteta. Kusipää mikä kusipää.

Mulla on kyllä nyt mennyt usko leijoniin. Ihan täysin. Jotenkin tuntuu että homma ei ole kenenkään, lue Erkan, hallinnassa. Vastuut ja roolitukset johdossa lienee sekaisin.

Toivottavasti joudun perumaan sanani tämän illan pelin jälkeen. Teen sen enemmän kuin mielelläni.

On vaan helvetin ikävä Summasen mc-joukkuetta, sen yhteinäisyyttä, tunnetilaa, taistelutahtoa ja täydellistä ennakkoluulottomuutta.

Summanen oli kääntämässä leijonakiekossa ei pelkästään uutta lehteä vaan kirjoittamassa aivan uutta kirjaa. Nyt on palattu vanhaan virkamieskiekkoon, joka näkyy saamattomuutena ja sitä kautta pelaajien turhautumisina.

Missä on ne (olli) jokiset ja timoset jotka pelasi paikkojensa maailman ehdottomasti parasta kiekkoa vielä maailmancupissa?

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Son se Itävaltalainen vesi ja ruoka, joka tekee noista tommosia virkamiehiä.

Kysy vaikka Oopeelta!

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
KnowHow sanoi:
Ei kolmekymppisen pelaajan profiilia eikä luonnetta enää muuteta. Kusipää mikä kusipää.

Mulla on kyllä nyt mennyt usko leijoniin. Ihan täysin. Jotenkin tuntuu että homma ei ole kenenkään, lue Erkan, hallinnassa. Vastuut ja roolitukset johdossa lienee sekaisin.

Toivottavasti joudun perumaan sanani tämän illan pelin jälkeen. Teen sen enemmän kuin mielelläni.

On vaan helvetin ikävä Summasen mc-joukkuetta, sen yhteinäisyyttä, tunnetilaa, taistelutahtoa ja täydellistä ennakkoluulottomuutta.

Summanen oli kääntämässä leijonakiekossa ei pelkästään uutta lehteä vaan kirjoittamassa aivan uutta kirjaa. Nyt on palattu vanhaan virkamieskiekkoon, joka näkyy saamattomuutena ja sitä kautta pelaajien turhautumisina.

Missä on ne (olli) jokiset ja timoset jotka pelasi paikkojensa maailman ehdottomasti parasta kiekkoa vielä maailmancupissa?
Kuulin eilen (en muista kuka tähän tyyliin kertoi), että pelaajille on annettu ns. valta omiin käsiinsä ja tämä näkyy ns. profiilipelaajien kuten O.J:n,Villen ja Timosen kasvoista (JA toki myös peliotteista) ylimääräisenä paineena ja pelaajien pitäisi vain pelata eikä joutua ottamaan moista roolia.

Itse olen sitä mieltä, että nyt ollaan menty pahasti metsään. Voi olla, että pelaajat pitävät mahdollisuudestaan vaikuttaa - mutta tulosta tällä tavalla ei tule. Varmaankin tämä on ollut osa Kummolan "vaihdetaanpas valmentajaa" pakettia...:(

Viimeksi muokattu:

Observer

Well-known member
KnowHow sanoi:
Joo joo tottakai.. :D

Tämäkin IS:stä, jos totta niin ihan asiapuhetta Ruudulta:

"
Ruutu kimmastui, kun ruotsalaistoimittajat kertoivat hänelle pelin jälkeen, että vanha tuttu Hedström oli pilkannut Ruutua ja muita suomalaisia tv-haastattelussa "saatanan neideiksi"."

"- Se on pitkä juttu. Kyseinen jätkä on jo monen turnauksen ajan yrittänyt vahingoittaa vastustajia, vetää kovan jätkän roolia ja hakata mailalla. Mutta kun hänet haastetaan, hän paskantaa housuunsa."

Lintu

Siipeilijä
Sijainti
South Georgia and the South Sandwich Islands
Nyt jos koskaan Suomen ON voitettava! USA:lla karvas ja raskas tappiopeli edellisillalta, Suomi on päässyt pitämään välipäivän ja nollaamaan ajatukset.

Mutta jos tänään tulee taas takkiin niin Suomen sijoitus omassa jatkolohkossaan tulee olemaan parhaassa tapauksessa neljäs. Ja puolivälieriin taival mitä todennäköisimmin katkeaa.

patriot

Foorumin senaattori
Observer sanoi:
Joo joo tottakai.. :D

Tämäkin IS:stä, jos totta niin ihan asiapuhetta Ruudulta:

"
Ruutu kimmastui, kun ruotsalaistoimittajat kertoivat hänelle pelin jälkeen, että vanha tuttu Hedström oli pilkannut Ruutua ja muita suomalaisia tv-haastattelussa "saatanan neideiksi"."

"- Se on pitkä juttu. Kyseinen jätkä on jo monen turnauksen ajan yrittänyt vahingoittaa vastustajia, vetää kovan jätkän roolia ja hakata mailalla. Mutta kun hänet haastetaan, hän paskantaa housuunsa."
Juuri näin! Vaikka en Ruudusta kummemmin pidäkkään niin jos nuo svedun kommentit pitää paikkansa niin oikein vastasi! Runkkarihan se on jos ei sitten uskalla lähteä tappeluun. Mun mielestä väärä mies sanomaan ketään neidiksi. KnowHow vois lähtee opettamaan sillekkin tapoja!:D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
neitimäistä poraamista tuo Ruudun ulina on kyllä. Itsehän on kunnostautunut juuri ei-pelillisillä saroilla maalivahteja taklaamalla jne. Olisi käynyt kiinni, muttei uskaltanut. olisi voinut ruotsipoika pistää turpaan

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Mutku sanoi:
neitimäistä poraamista tuo Ruudun ulina on kyllä. Itsehän on kunnostautunut juuri ei-pelillisillä saroilla maalivahteja taklaamalla jne. Olisi käynyt kiinni, muttei uskaltanut. olisi voinut ruotsipoika pistää turpaan
Toisaalta jos kokoonpanosta nykäistään Ruutu (ja Karalahti) pois, Leijonat lähtee joka otteluun "paskat housussa" ja turpaan tulee muutenkin kuin numeroiden valossa.

Muuten olen samaa mieltä kuin muutkin: se porukka, joka päätti erottaa Raadon - ja vielä siksi, että Kurri ja Jutila saisivat pitää suojatyöpaikkansa - pitäisi kokonaisuudessaan erottaa.

abc

DNF
Mistä noita jäähyjä oikein sikiää?

Ei kai siellä oo kanukkireferee?