Jääkiekon MM-Kisat 2006

belated

Well-known member
Sijainti
Αθήνα
Formulanomi sanoi:
Suomen pelissä huolestuttaa lähes joka pelin ongelma eli ei päästä kunnolla maalinteko paikkoihin. (ja jos päästään, niin sitten tumpeloidaan eli viimeistelykin ontuu..)
Niinhän se on.. Valko-Venäjä pelissä osumatarkkuus oli 7%. Huonolla pelillä syntyy noi 2-3 maalia aina, ne voivat hyvinkin riittää kahdessa viimeisessä pelissä. Siihen kun vielä onnistuu pari 2-1:stä tai läpiajoa viimein, niin alkaa riittämään. Vastustajan maalivahdin taso tippuu välierään aika roimasti, joten nyt olis paikka harjotella maalintekoa ennen finaalia. Mutta puolustuspelin kautta se peli lähtee, mulle ihan sama voitetaanko 1-0 vai 6-0. ;)

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Toivottavasti suomalaiset ovat hereillä heti alusta asti.

Jussi Jokisella ihan avoin paikka. :nope:

Muutenkin niitä paikkoja oli taas vaikka kuinka.

No niin! Hahlin kaukoveto upposi.:ahem:

Viimeksi muokattu:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Radio Suomessa ihan kelvollinen selostus :thumbup:

Täytyy yrittää nähdä tuo Suomen kassi erätauolla.

abc

DNF
Tuliko sitä Jokisen missiä ollenkaan uusintana? Ei voi kuin ihmetellä miten voi kädet täristä noin pahasti

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
VJR sanoi:
Tuliko sitä Jokisen missiä ollenkaan uusintana? Ei voi kuin ihmetellä miten voi kädet täristä noin pahasti
Ei tullut kun seuraava pelikatko mikä tuli oli Hahlin maalin takia. Olis kyllä hieno nähdä miten siitä veti ohi.

Viimeksi muokattu:

abc

DNF
Vilperi sanoi:
Ei tullut kun seuraava pelikatko mikä tuli oli Hahlin maalin takia. Olis kyllä hieno nähdä miten siitä veti ohi.
Olin näkevinäni siinä valkosiipisen hahmon torjumassa kiekkoa. Lordi vissiin suututtanu ylemmät voimat

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
VJR sanoi:
Olin näkevinäni siinä valkosiipisen hahmon torjumassa kiekkoa. Lordi vissiin suututtanu ylemmät voimat
Joo, en kyllä itse parempaa selitystä tilanteelle pysty keksimään! :ahem:

Tomacu

Well-known member
Sijainti
Jyväskylä
Jaaha taas Suomen ylivoiman aikana tuli omiin. Ylivoimat menee nyt kyllä ihan väärin kun vastustaja pääsee tekemään maaleja ja Suomi ei saa tehtyä maalia.