Olin väärässä.2-1 Ranskalle, eipä tätä olis kauheesti vaikeemmaksi voinutkaan tehdä.
Olin väärässä.2-1 Ranskalle, eipä tätä olis kauheesti vaikeemmaksi voinutkaan tehdä.
Sulla on osuva avatar.Olin väärässä.
Ja Eva Wahlström.Onneksi on Valtteri Bottas. Muutoin vituttais enemmän.
Ihan hyvä vertaus. Mikään ei toimi ja ahistaa. Vielä puuttuu valmennuksen potkut ja sirkus on kiertuevalmis.Toisinto nuorten mm-kisoista. Pelaajamateriaalista ei saada mitään irti.
Laine muuten ristiinnaulitaan kommenttiosioissa kautta maan, jos ja kun tässä B-sarja kutsuu.Laine, Koivu, Ristolainen.. on kesälomalla Suomessa. Leijonat lomailee Pariisissa.
Sallitaan se elämämkoululaisille. Huomenna kirjoitetaan, että jos Farmi-Pulju ois pelannut, niin oltaisiin voitettu. No voihan se voitto vielä tulla.Laine muuten ristiinnaulitaan kommenttiosioissa kautta maan, jos ja kun tässä B-sarja kutsuu.
Just kun mä olin vierittämäisilläni syyn Forumin nykytasosta Knoukan ja Timanfayan harteille.Noilla se on se tulosvastuu, ei poissaolijoilla.
No, siis, hehän OVAT syyllisiä, ja heitä pitää siksi herjattaman. Varsinkin Knoukkaa, joka on ihan paska juoksija, ja tämä on totuus ellei hän itse tule asiaa oikaisemaan. KUULITKO, KNOUKKA!?Just kun mä olin vierittämäisilläni syyn Forumin nykytasosta Knoukan ja Timanfayan harteille.