Jääkiekon MM-kisat - Vapaan liveseuranta

Antsa Rieppo

Well-known member
Liittynyt
1.1.2015
Viestit
46299
Sijainti
Purukiellossa
Taitaa Suomi hävitä tän pelin.

Laine, Koivu, Ristolainen.. on kesälomalla Suomessa. Leijonat lomailee Pariisissa. :D
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Nyt jumalauta oikeesti. Eihän tätä kestä katsella. Vaikkei millään nimivahvalla jengillä ollakaan liikenteessä niin vähän erinäköistä pitäisi homman olla.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Onhan niitä turnauksia ollut, kun otetaan ensin joltain Mosambikilta turpaan ja seuraavana päivänä pelataankin vaikkapa Kanadan kanssa tasapäin, ehkä voitetaankin.
Että ei tässä nyt VIELÄ ole koko turnausta vedetty alas pöntöstä. Mutta pitäähän tuon homman muuttua ensteks.

Enkä mä jaksa uskoa että homma olis jos jostain Laineesta tai Puljusta kiinni. Kyllä noillakin pelaajilla pitäisi riittää rutiinimainen ammattitaito kaatamaan ranskat ja tanskat mennen tullen. Noilla se on se tulosvastuu, ei poissaolijoilla.
 

Davros

Well-known member
Liittynyt
14.5.2013
Viestit
6017
Ranska pelasi eilen, kun taas Suomella päivän tauko. Ei uskoisi, kun tätä peliä katsoo. Ranska on kymmenen kertaa energisempi joukkue ja aivan ansaitusti johdossa.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Just kun mä olin vierittämäisilläni syyn Forumin nykytasosta Knoukan ja Timanfayan harteille.
No, siis, hehän OVAT syyllisiä, ja heitä pitää siksi herjattaman. Varsinkin Knoukkaa, joka on ihan paska juoksija, ja tämä on totuus ellei hän itse tule asiaa oikaisemaan. KUULITKO, KNOUKKA!?
 

JoneZi

User
Liittynyt
17.3.2012
Viestit
7566
Jes kuullaan Marseljeesi kotiyleisön laulamana :thumbup:
 
Ylös