Marjamäki ei toki valmenna yksin - mutta hän päävalmentajana on vastuussa valmennusryhmän toimimisesta. Toki arvosteleminen on aina helppoa, mutta kovin jyrkältä tämä Marjamäen ylämäki vaan tuntuu. Tietenkin voi ja pitääkin miettiä onko hän tuohon rooliin ylipäätänsä oikea mies.Käsittääkseni Marjamäki on tehnyt Liigassa ihan kovaa jälkeä valmentaen muunmuassa Kärppiä ja Bluesia, mutta tuo maajoukkue valmentaminen on ilmeisesti vähän eri juttu.
Ei Marjamäki kuitenkaan ihan yksin valmenna, kyllä tää kausi on ollu sellanen fiasko, että mun mielestä kuuluis laittaa koko valmennusryhmä vaihtoon. Ei tää voi jatkua näin.
World Cup syksyllä ja suurin osa kieltäytyneistä rikki tai toipumassa. Siihen päälle ilman sopimusta olevat (Lindell, Ristolainen, ...). Taitaa Koivu olla ainoa kieltäytyjä.Tuli vaan mieleen että voiko tuolla kabinetin puolella olla joku riita, kun niin moni pelaaja on jättänyt kisat väliin. Tuolla taustalla on kyllä jotain outoa mielestäni, ei tää ole yhtää normitilanne. Nuitten nykyisten pelaajien peli-ilme on niin huono, jotenkin näytti, että ei ole edes yritystä (paitsi jotkut yksittäiset hyvät suoritukset).
Esa Säterille? Hän ei liene joukkueessa, vaikka yksi 90-luvun kovimpia karvaajia liigassa olikin.Toivoisin Saterille tänään näytönpaikkaa.
Ristolaisella on kyllä sopimus. Rasse ilmoitti jokseenkin suoraan, ettei nyt kisat nappaa pitkän kauden päälle. Ja Laineella toki sama juttu.World Cup syksyllä ja suurin osa kieltäytyneistä rikki tai toipumassa. Siihen päälle ilman sopimusta olevat (Lindell, Ristolainen, ...). Taitaa Koivu olla ainoa kieltäytyjä.
Saisi kyllä olla. Takuulla puolustaisi varmemmin kuin Topi Jaakola.Hän ei liene joukkueessa.
Laine oli rikki viime kesänä joten pakko se treenatakin välillä.Ristolaisella on kyllä sopimus. Rasse ilmoitti jokseenkin suoraan, ettei nyt kisat nappaa pitkän kauden päälle. Ja Laineella toki sama juttu.
Joo, ihan pätevä syy Laineella on, mutta kieltäytyminen se silti oli.Laine oli rikki viime kesänä joten pakko se treenatakin välillä.
Säterin Harrille. Jossain oli näemmä sukunimi ilman ääkkösiä.Esa Säterille? Hän ei liene joukkueessa, vaikka yksi 90-luvun kovimpia karvaajia liigassa olikin.
Niinhän kaikki, joita pyydetään, eikä tule, ovat kieltäytyneet. Oli syy se tai tää.Joo, ihan pätevä syy Laineella on, mutta kieltäytyminen se silti oli.
Mua taas pyydettiin, mutta sanoin, että jätän tälläkertaa väliin, koska en osaa pelata jääkiekkoa. Minun jälkeen listalla ollut Juhamatti Aaltonen ilmeisesti suostui lähtemään.Mun kieltäytymissyy ois ollut mankelivuoro. Eivät tosin pyytäneet jostain syystä.
Juuri näin se menee jos olet järkevä ihminen, mutta jos olet elämämkoululainen, niin se on maanpetos jos ei lähde Skoda Cuppiin höntsäilemään.Jos ei kiinnosta, niin sitten ei. Minusta ei ketään pidä sen takia tuomita, ettei 82 peliä kestävän NHL-kauden jälkeen enää jaksa/huvita lähteä mm-kisoihin.