Jälkihöyryjä miitingistä

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Originally posted by Timoteus:
Mutta mistä löytyisi mielekäs paikka, joka täyttäisi mm. seuraavat ehdot:
  • Ei ikärajoja
  • Maksuton tai korkeintaan pieni maksu (esim. tilan vuokraaminen ei tule siis kysymykseen, kävisi vähän kalliiksi...)
  • TV (jos F1-viikonloppu)
  • Sisätila (sadepäivän varalta)
Lisäksi pitäisi olla ainakin mahdollisuus alkoholin juomiseen ym. ym.
Vastaus: Lähes jokaisen omassa kotona, ei tosin ole muita kuin itse miittaamassa itseään.

Kaikkien mieluista ratkaisua ei ole, täytyy tehdä kompromissejä.



------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
No ei nyt aina sitä samaa. Eiks se ole jo hauskaa nähdä eri mestoja ja eri meininkejä??
Toisaalta, Tampere oli niin huippumesta että kyllä sielä vielä ainaski yhdet miitit vois järkätä!
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Perustin huvikseni ilmaiselle saitille


On nääs hiukan enemmän tilaa kuin omilla sivuillani ja sinne saisi tulevien tapahtumienkin kuvia. Sivuilla on myös bulletin board, jonne voi kirjoittaa ajatuksia seuraavasta miitistä, kun tämä topic hautautuu tai paisuu turhan suureksi.

Aion tehdä sinne äänestyslomakkeen seuravan paikan sopimiseksi, vaikkakin edellinen äänestyslomake hautautui käytön puutteessa jonnekkin.

Jos joku haluaa kirjoitta tai tehdä sinne sivuja, lähettäkää materiaali minulle maililla.

------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Hyvinkäähän on loistava paikka niille jotka asuvat siellä missä muutkin. Tampereelta ja Helsingistä siedettävät matkat.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Jallu: Sinäkin Hyvinkäältä?

No jos Hyvinkäällä olisi vuoden 1998 tavoin juhannuksena rantarock, niin tämä olisi ehdoton ykköspaikka silloin. Ja miksei nytkin, onhan tuolla pilliniemessä jälleen yksi suomen suurimmista kokoista. Siinä on muuten "runko" jo valmiina. Katoin kerran ku ajoin kolmostietä pitkin ohi siitä..
Loppujen lopuksi täällä kuluisi aika aivan yhtä hyvin kuin Tampereellakin kului. täälläkin on baareja joissa voi katsoa kisan/aika-ajot, ainakin alessa on kunnon iso "skriini"..
Tämä on suht rauhallinen kaupunki, joten isolla porukalla voisi olla hyvä, eipä kukaan ainakaan eksy outoon paikkaan.

Helsinki (ja Tamperekin) on ainakin niin iso paikka että joku voi unohtua ja sitten eksyä varsinkin jos on ympärikännissä..

Ja ainakin noille pesishulluille (kouvo ja titania) voisi keksiä sellasen, että laittaa ne kattomaan jotain Tahkon matsia pihkalan kentälle, ehkä ne näkee sit miten sitä peliä pelataan?
 

SJM

Banned
Liittynyt
5.4.1999
Viestit
2822
Sijainti
Suomi
Oopperajuhlien jälkeen on vähän "kevyempää", jos se ei satu kiinnostamaan:
Savonlinnan elokuvajuhlat ovat Suomenkuulut. Nämä ovat joka vuosi oopperajuhlien jälkeen(joskus heinä-elokuun vaihteessa, jolloin kaupunki on kauneimmillaan). Kaikki ensi-iltelokuvat esitetään Olavinlinnassa Suomen suurimmalla kankaalla(suurempi kuin jossain Helsingin kinopalatsissa tai siellä junttipaikoissa) ennen mitään Ensi-ilta TV ohjelmia. Esimerkkeinä Disenyn Tarzan, Deep Blue Sea, Runaway Bride, Real McCoy...ja monia muita. Lisäksi kaupungin kaksi elokuvateatteria esittävät vanhoja hyviä elokuvia koko juhlien ajan, eli ei elämä kaupungissa oopperajuhlien jälkeen lopu, vaikka niin luulette.


Enonkoskelle juhannuksena! Karvilassa on kisalan kenttä jossa on joka vuosi ollut Enonkosken suurin kokko. Karvilan Kivekkäiden puheenjohtaja Seppo Luostarinen lorauttaa sihhen aina bensiiniä ja tuikkaa tuleen. Vieressä on Kisala(joka on myös kentän nimi). Siellä järjestetään juhannustanssit. Enonkoski on 30km päästä Savonlinnasta, johon odotin paljon kielteisempää vastausta.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
SJM: onhan se mielenkiintoista, mutta välimatka verottaa kuitenkin liikaa. Sinne ei monikaan tulisi!

Jos ois lähempänä niin nuo tapahtumat kyl tekis paikasta varteenotettavan vaihtoehdon!
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jacques!

Jos lupaat ettet naura, niin tunnustan että olen käynnyt Pihkalassa katsomassa pesistä pikku-poikana. Muutenkin olen käynnyt siellä teidän kylillä katsomassa crossia (joskus itse ajanutkin) ja käsisjengin kanssa nöyryyttämässä ja nöyrtymässä Tahkolle.

Onko teillä siellä mahdollisuus ajaa kartingia? eli siis voiko vuokrata autoa?

------------------
Jones
Under the Bloodred Sky
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
jones: On se mahdollisuus kyllä ulkoradalla, mutta se on muistaakseni aika kallista ja ne autot on todella tykkejä kuulemani mukaan. siis kun monet kuten minä on enemmän tai vähemmän amatööri niin siinä kyllä auto lentää helposti käsistä.
Voinhan minä käydä kyselemässä niitä hintoja, kuitenkin.
Minä olin vissiin pesis matsia viimeeksi katsomassa joskus pallohaukan aikoihin.. (eli silloin kun alueella pomppi pallohaukka niminen maskotti.
)
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Toiveita uuden miitin järjestämisestä voi antaa täällä. Nyt on annettu 10 ehdotusta ja uutuutena vastausten listaukseen on lisätty yhteenveto annetuista toiveista. Tässä se on:

Toivotut paikat:
Helsinki: 4
Tampere: 1
Savonlinna: 1
Hyvinkää: 1
Laiva Tallinnaan: 1
Risteily merellä: 2

Päivät:
lauantai: 1
perjantai ilta - lauantai: 2
lauantai - sunnuntai: 2
perjantai ilta - sunnuntai: 5

Kuukausi:
kesäkuu: 1
heinäkuu: 5
elokuu: 3
syyskuu: 1

Viikko:
gp-viikko: 7
ei gp-viikko: 3

Nyt on siis heinäkuussa gp-viikonloppu Helsingissä perjantaista sunnuntaihin suosituin.

Lisäksi oli joku humoristi lähettänyt pari tyhjää lomaketta. Onnittelut hukkaan menneestä luovuudesta.



------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut
 

Timoteus

Maailman nisäkkäin
Liittynyt
4.4.1999
Viestit
3934
Järjestetäänkös kahden eniten ääniä saaneen ehdotuksen (kussakin kohdassa erikseen) kesken vielä toinen äänestyskierros kuin presidentinvaaleissa konsanaan.


Paikoista ne kolme eniten ääniä saanutta näyttävät tällä hetkellä olevan Helsinki (7 ääntä, ylivoimainen ykkönen), Savonlinna (2 ääntä!, jaettu kakkonen
) ja risteily merellä ( niin ikään 2 ääntä). Päivistä taasen perjantai-ilta-sunnuntai ja lauantai-sunnuntai näyttävät olevan suosituimpia, kuukausista heinä- ja elokuu. Toisella kierroksellahan voi tapahtua kummia, ja lopulta päädytäänkin elokuussa Savonlinnaan?
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Vähän ihmetyttää, mitä Helsingissä tekisi perjantaista sunnuntaihin. Olisko se jotain tällaista:
Perjantaina Lintsille, lauantaina ennen aika-ajoa Korkeasaareen ja aika-ajot katsottaisiin Highlight caféssa syöden 56 markan hampurilaista tiukkakatseisten portsarien valvovan silmän alla.

Hesari Nyt-liitteestä:
"HEI, OTETAAN SE takki tänne narikkaan", huutaa Highlight Cafen ovimies ennen kuin olemme edes sisällä. Syntyy fiilis, että portsarin on pakko vahtia mänttejä asiakkaita. Mänttiä.
Sunnuntaina sitten aamulla Suomenlinnaan ja kilpailut katsomaan Vantaan puolelle Allu grilliin.

Yöt voisi viettää jossain > 600 mk/yö hintaisessa hotellissa. Mikään näistä ei oikein inspiroi.

------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut
 

Czesc

Well-known member
Liittynyt
3.12.1999
Viestit
300
Sijainti
Lappeenranta, FINLAND
Kyllähän Helsingissä löytyy helposti menomestoja perjantai-illalle (ikää kyllä pitää olla jonkin verran), ja luulisi että aika monella on siellä tuttavia joiden luokse voi mennä yöksi. Ja eiköhän sieltä maksullisia yöpymispaikkojakin löydy alle kuudensadan.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tose: Eiku mä ajattelin ottaa pikkuautoja varastosta mukaan ja järjestää neppiskilpailun. No eivaan tsoukki..
 

Targa

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
1681
Sijainti
Espoo
Jacques:
Kait sulla on BARien lisäksi McLareneita, muuten mä en ala...


------------------
---> Targa 3v <---
------------------
 

Milkei

Active member
Liittynyt
27.3.2000
Viestit
38
Sijainti
Tampere, Finland
Helsingissä voi tehä ihan mitä vaan!! On baareja ja kulttuuria, puistoja ja rantoja!!! Ja tuskin yöpyminenkään tulee kalliiksi jos joku/jotkut suostuvat majottamaan porukkaa. Itse tosin en majotusta tarvii, Kallion Kulmassa kuitenkin istuisin luppoaikana
Mitä ihmettä te ihmiset päivittelette ja voivottelette?!! Ei kaikki ole niin vaikeeta ellei asioista TEE vaikeita. HUH!
 
Ylös