Jälkihöyryjä miitingistä

Kortteen Topi

Well-known member
Liittynyt
21.1.2000
Viestit
5673
Sijainti
Manse
Tose on oikeassa. Muutankin omaa ehdotusta yhden yön mittaiseksi. Esim. Lauantai-ilta-Sunnuntai päivä. Tai onko sillä oikeastaan väliä miten pitkä se miittinki on? Vaikka se olisi perjantai-Sunnuntai, niin voihan osa olla vaan sen lauantai-sunnuntai välin.

------------------
Topi The Great
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Targa: On McLaren, mutta se on isompi kuin muut.
Sen sijaan Benetton ois pieni ja aerodynaaminen.


Joo ehkä se La-Su voi ollakin parempi. Mulle se on oikeestaan aika sama. Itse asiassa jos totta puhutaan niin mä en ees pysty ryyppäämään kahtena päivänä peräkkäin. Ei yksinkertasesti mee alas..
 

Tose

Kääntyy oikealle
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
7245
Sijainti
The City
Pitäis järjestää jotain yhteisjuttua, katsoa ja varata paikat (jos on tarpeen). Duunin kokouksissa laiva on ollut hyvä, kun jengi pysyy suhteellisen kasassa. Paikalla on kaikki tarvittava syömiseen, juomiseen, kokoontumiseen, tanssimiseen, örveltämiseen, nukkumiseen, peliautomaatteja ja pallomeri. Vuorokausi kuluu aivan luontevasti eikä hinnatkaan ole hirveitä.

Mitähän sielä Hesassa tehtäisiin esim. perjantaina ja silloin kun TV:stä ei tule aika-ajoa tai kilpailua? Niissä paikoissa, jossa voi katsoa kilpailua screeniltä on yleensä joku ikäraja ja kontrolli on varmasti tiukempaa kuin GSC:ssä Treellä.

------------------
• • • Tose • • •
Tosen F1-sivut



[This message has been edited by Tose (edited 26-05-2000).]
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Tose: mennään linnanmäkeen?

Ei vaan kai sitä jotain keksii..

Miten ois jos mentäis jonnekki festareille?
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
En tiedä teistä muista miitingiin osallistuneista, mutta ainakin minä sain monesta positiivisemman kuvan kuin täällä foorumissa. Etenkin niistä joiden kanssa minulla on ollut usein erimielisyyksiä täällä..
En tietenkään väitä et oisin jotain joskus vihannut tai jotain, mut siis niin..
 

eph

Well-known member
Liittynyt
11.1.1999
Viestit
2641
Sijainti
Jyväskylä
Mielestäni toi laiva jutska olis ihan hyvä. Vuokrataan bussi vain, ja sitten päätetään reitti esim. jkl-tre-riihimäki?-hki .. Siinä olis kaikille jotain. Ja jos lähtiöitä olis about 20+ niin hinnatkaan eivät olis about 150mk:ta korkeempi. Ja jos "matka" tapahtuis heinäkuussa joku arkipäivä, niin alaikäiset (+15v) pääsis myös laivalle.... Jatkan tätä jos jaksan...

------------------
Eph 2000
http://www.hax.cjb.net
mailto:Eph@hax.cjb.netEph@hax.cjb.net</A>
Icq: mailto:35721366@pager.mirabilis.com35721366@pager.mirabilis.com</A>
Irccailu-Ohje
 

Akseli Koskela

Well-known member
Liittynyt
24.3.2000
Viestit
611
Sijainti
Salo, Finland
eph

Vittu joo hei hieno homma...

Heinäkuussa joku arkipäivä F1-Forumin möötte... mikä suksee!

Parempia ideoita???

Akseli Koskela
 

formulastara

Well-known member
Liittynyt
30.3.1999
Viestit
5691
Sijainti
hki finland
Milkei puhuu asiaa, jälleen kerran!

Meille voi tulla useampikin yöksi, ja lisätilaa voi sit katsoa kavereiden kämpiltä kun on ajankohtaista.

Ja ainahan on olemassa lämpimien öiden telttamajoituksia...
 
Ylös