Vähän niiko Suomi Neuvostoliittoa vastaan. Meidän ei tosin tarvinnut luovuttaa toista käsivartta voittajille, tai ainakaan mun ei tarvinnut. Vyötäröltä olisivat saaneet ottaa.Mut tultiin kuitenkin kahdesta joukkueesta toiseksi!
Vähän niiko Suomi Neuvostoliittoa vastaan. Meidän ei tosin tarvinnut luovuttaa toista käsivartta voittajille, tai ainakaan mun ei tarvinnut. Vyötäröltä olisivat saaneet ottaa.Mut tultiin kuitenkin kahdesta joukkueesta toiseksi!
Se jo nähtiin miten kauan pysyi ja se siitä.Kauanko tämä toikki pysyy asiassa ennen rönsyilyä? Jännä nähdä mitä veikkaatte.
No ei sitä nyt VIELÄ OLE NÄHTY!! Ettekä vielä ole nähneet mm. Al-sedän huikeaa baletismia lain. Kohta näette. Tässä otsikossa!Se jo nähtiin miten kauan pysyi ja se siitä.
ÅO ei tarkoita kengän numeroa, tiedoksi.Kismittää kun teidän ÄÖ on niin pieni mulla on isompi
Under construction, varmaan sanottaisiin jos oltaisiin muualla ja anglo-olosuhteissa.Jahas, jahas, mitenkähän tilanne tästä etenee ja kehittyy? Odottamaan sitä jään nyt.