Black Leopard
Pantera negra
Nostetaanpa kissa pöydälle....... :wink:
Tuleeko legendaarinen merkki nousemaan jatkossa kärkitaisteluun?
Jaguarhan on ollut mukana vuodesta 2000 (tai Stewart-vuodet mukaan laskien vuodesta 1997) ilman mainittavaa menestystä varsinkaan odotuksiin nähden.Kuljettajia on vaihettu, henkilökuntaa on vaihdettu, autot ovat vaihtuneet mutta talli on ollut järjestelmällisesti jokaisena vuonna kilpailijoihin nähden altavastaajana.Vertailun vuoksi uusista valmistajista esim: Renaultilla kesti vuoden verran tullakseen mukaan kärkitaisteluun, BMW:llä Williamsin kanssa saman verran, Hondalla aikaa meni 3 kautta.....
Jaguar-Ford ei ole 5 vuodessa noussut edes selvään pistetaisteluun, kilpaa on ajettu lähinnä Jordanien ja Sauberien kanssa.... Onko Fordin satsaus kuitenkin ollut enemmän rallin MM-sarjassa, jossa menestystä on tullutkin.Harvassa kun ovat ne valmistajat mitkä pystyvät menestymään molemmissa MM-taistoissa yhtä aikaa.Fordhan on nykyisistä ainoa joka pyörittää kilpailutoimintaa sekä F1:sissä että rallin MM-sarjassa .
Kuitenkin viime tiedot kertovat että rahahanoja vedetäänkin kiinni rallin puolelta ja Jaguar saa nauttia lisäpanostuksesta.
Toivottavasti :thumbup:
Väittäisin tallin ongelman olevan mm, klassinen jatkuvuuden puute, kuten em kuljettajia, kalustoa.... on vaihdettu useaan otteeseen ja lähes aina on tultu väärään suuntaan.Esim: Eddie Irvine hylättiin kauden 2002 päätteeksi, vaikka tallin menestys ja kehitys oli juuri alkanut Irlantilaisen johtamana kulkea oikeaan suuntaan
Ja vaikka Mark Webber on ollut hyvä kuljettaja, ei hänestä ole ollut nuorella iällä yksinään tallin nostajaksi.Varsinkin kun voimavarat on keskitetty vain yhden auton ympärille.
Mutta ensi vuodesta toivottavasti nähdään kärjessä taisteleva Jaguar :thumbup:
Tuleeko legendaarinen merkki nousemaan jatkossa kärkitaisteluun?
Jaguarhan on ollut mukana vuodesta 2000 (tai Stewart-vuodet mukaan laskien vuodesta 1997) ilman mainittavaa menestystä varsinkaan odotuksiin nähden.Kuljettajia on vaihettu, henkilökuntaa on vaihdettu, autot ovat vaihtuneet mutta talli on ollut järjestelmällisesti jokaisena vuonna kilpailijoihin nähden altavastaajana.Vertailun vuoksi uusista valmistajista esim: Renaultilla kesti vuoden verran tullakseen mukaan kärkitaisteluun, BMW:llä Williamsin kanssa saman verran, Hondalla aikaa meni 3 kautta.....
Jaguar-Ford ei ole 5 vuodessa noussut edes selvään pistetaisteluun, kilpaa on ajettu lähinnä Jordanien ja Sauberien kanssa.... Onko Fordin satsaus kuitenkin ollut enemmän rallin MM-sarjassa, jossa menestystä on tullutkin.Harvassa kun ovat ne valmistajat mitkä pystyvät menestymään molemmissa MM-taistoissa yhtä aikaa.Fordhan on nykyisistä ainoa joka pyörittää kilpailutoimintaa sekä F1:sissä että rallin MM-sarjassa .
Kuitenkin viime tiedot kertovat että rahahanoja vedetäänkin kiinni rallin puolelta ja Jaguar saa nauttia lisäpanostuksesta.
Toivottavasti :thumbup:
Väittäisin tallin ongelman olevan mm, klassinen jatkuvuuden puute, kuten em kuljettajia, kalustoa.... on vaihdettu useaan otteeseen ja lähes aina on tultu väärään suuntaan.Esim: Eddie Irvine hylättiin kauden 2002 päätteeksi, vaikka tallin menestys ja kehitys oli juuri alkanut Irlantilaisen johtamana kulkea oikeaan suuntaan
Ja vaikka Mark Webber on ollut hyvä kuljettaja, ei hänestä ole ollut nuorella iällä yksinään tallin nostajaksi.Varsinkin kun voimavarat on keskitetty vain yhden auton ympärille.
Mutta ensi vuodesta toivottavasti nähdään kärjessä taisteleva Jaguar :thumbup:
Viimeksi muokattu: