T.K
Sähkö-ukkeli
Toivottavasti osaa hoitaa hommansa
Minusta taas on sori, nuoreat kuljettajat eivät aina ole minulle mieleen, esim. Hamilton, Alonso ja muut "kaikkien aikojen nuorimmat voittajat" eivät oikein ole mieleen. Noh, Vettelistä nyt ei ole pahaa sanottavaa, mutta jostain syystä kuitenkin Webberiä kannatan enemmän.Ensimmäinen kuljettajavaihdos kesken kauden sitten 2007 Brasilian GP:n (Williamsilla Wurz => Nakajima). Ei ole Toro Rosson kuskikaksikko ainakaan iällä pilattu. :alppu:
Nyt on: http://www.autosport.com/news/report.php/id/77091Onko vielä vahvistusta että Alguersuari korvaa Bourdaisin?
Itse en taas jaksa yhtään innostua vanhoista pieruista kuten Barrichello, Fisichella, Trulli ja kumppanit. Ne on jo niin nähty ja kuluneet kuskit että mielellään näkisi nuoria lupauksia heidän tilallaan. Eli loistava uutinen nämä Bourdaisin potkut.Minusta taas on sori, nuoreat kuljettajat eivät aina ole minulle mieleen, esim. Hamilton, Alonso ja muut "kaikkien aikojen nuorimmat voittajat" eivät oikein ole mieleen. Noh, Vettelistä nyt ei ole pahaa sanottavaa, mutta jostain syystä kuitenkin Webberiä kannatan enemmän.
Täh?Ei sitten Jaime onnistunut hyvin tossa Unkarin GP:ssä.
Maaliin saakka ilman virheitä, voiko enempää tuollaisessa tilanteessa vaatia?Ei sitten Jaime onnistunut hyvin tossa Unkarin GP:ssä.
Odotuksia paremmin. Ei virheitä yhdessäkään sessiossa (yhtä varikolle sammuttamista lukuunottamatta). Toro Rossolla ei keskikastia hätyytellä, joten ainut vertailukohta oli tallikaveri, jonka Jaime sitten lopulta kepittikin, kun se olikin Buemi, joka pyörähti.Ei sitten Jaime onnistunut hyvin tossa Unkarin GP:ssä.
No mm. Franck Montagny, Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Tiago Monteiro, Justin Wilson(F1-uransa jälkeen), Ricardo Zonta (F1-uransa jälkeen), Fernando Alonso, Marc Gene (oli sarjan ensimmäinen kausi), Sebastian Vettel, Markus Winkelhock ja Tomas Scheckter voittivat.Ei taida ihan turhasta pojasta olla kuitenkaan kyse, World Seriesissä ei ihan joka poika rookie-vuonna voittoja kerää.:alppu:
No eipä ole kovin turhia kuskeja noi herrat.No mm. Franck Montagny, Heikki Kovalainen, Robert Kubica, Tiago Monteiro, Justin Wilson(F1-uransa jälkeen), Ricardo Zonta (F1-uransa jälkeen), Fernando Alonso, Marc Gene (oli sarjan ensimmäinen kausi), Sebastian Vettel, Markus Winkelhock ja Tomas Scheckter voittivat.