Jalkapallon EM-kisat 2008

Dev

Well-known member
Turkki on nyt jo hätää kärsimässä. :ahem:

Dev

Well-known member
Portugalille 2-0 voitto! :thumbup:

forti

custom user
Sijainti
strosmobylschtok
Portugalilla oli kyllä paikkoja parhaimmillaan olisi voinut tulla 5-0, jos tolpat olisi mennyt sisään:dunno:

burb

.
Device sanoi:
Frein kisat tais jäädä tähän? Itku tais tulla jopa?
6-7 viikkoa sivussa eli eeämmät oli sitten siinä. Sveitsi tuskin tappion ja Frein menetyksen jälkeen pääsee lohkosta jatkoon.

WebSlave

Trackman
burb sanoi:
6-7 viikkoa sivussa eli eeämmät oli sitten siinä. Sveitsi tuskin tappion ja Frein menetyksen jälkeen pääsee lohkosta jatkoon.
Tsekki oli ehkä se vastustaja, jonka voittaminen olisi ollut mahdollisuuksien rajoissa. Avausottelu, hirveä lataus ja siitä olisi lähtenyt hurmos. Mutta kun kävi näin, meni tehtävä vaikeaksi. Ei siis taida olla isännillä paljon sanottavaa näissä kisoissa, kun Itävalta on vielä huonompi ja vaikeammassa lohkossa.

EdHunter

Uuden Englannin Nahkamies
Sijainti
Brave New World
Mediaprofeetta sanoi:
Tänään sitten kaikki kannustamaan Saksaa :ahem:
Voisihan sitä kannustaa ihan vaan henk. koht-veikkauksen vuoksi.. Muuten ei kyllä nuo nahkahousumaan sauerkrautit kuulu suosikkeihin.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Ei kovin häävi alku Itävallalle. :dunno:

Trullinkaasu

Well-known member
Jees Modric maalasi. :thumbup: Ihan vain sen takia, että on meikäläisen fantasia tiimissä. :ahem:

Huomenna ne Pelit vasta alkaa, hyvänä kenraaliharjoituksena toimii Natsit-Polska.

burb

.
Kun tämä Saksa-Puola näyttää menevän Saksalle niin eipä ole suuria yllätyksiä neljässä ekassa matsissa nähty.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
Jes, mä veikkasin Podolskia kisojen parhaaksi pelaajaksi. Mun uhkapeli voi tuottaa vielä tulosta. :)

edit: Niin, yksi peli on vaan pelattu...

Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Klose on kyllä mun inhokkipeluri nro 1. Ihan paska, paitsi kaatumaan.:nope: :thumbfh: