Jalkapallon EM-kisat 2008

Miss Piggy

Schufosa
Näppärästi ois voinut tuosta hymiöstä mun viestin perässä päätelläkin, että vitsiksi se oli lähinnä tarkoitettu, että sen takia Ruåtsia kannatan, että se suomalaisia ärsyttää. Mutta eipä mun läpät oo ennenkään menneet perille, senkin huumorintajuttomat tyypit! :D (Tämäkin oli sitten vitsi)

Mutta onhan se kiva seurata sitä ärtymystä silti, kun kulkee Ruotsi-paidassa. :eek: Tosiasiassa tietty siksi kannatan Ruotsia, kun Suomesta ei noihin kisoihin vissiin ikinä ole.

Saksalta pirteää peliä eilen. :thumbup: :ahem:

Trullinkaasu

Well-known member
Toivottavasti tänään Ranska nuijii romanit. Romanit ovat kyllä aivan karseita, joille en toivo mitään hyvää. Nykyään Romanialla ei kuitenkaan taida olla mitään Hagin tyylisiä diivoja.

Hollannille pidän myös peukkuja liimalettejä vastaan. Harmi vain, että Oranssien terävät laitalinkit Van Perse ja Robben ovat sivussa loukkaantumisen vuoksi. No, Nissepolkka tekee pari häkkiä ja se on siinä.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
VR sanoi:
Ei kovin häävi alku Itävallalle. :dunno:
Juu ei alkanu vahvasti. Olin koiraa ulkoiluttamassa ja missan pari ensimmäistä peliminuuttia. Tulin just sisään ja olin riisumassa kenkiä, kun olohuoneesta kajahti vaimon huutama kovaääninen "SCHEISSE!!!!!!!!!!!!!!" (johon tytär: "mutta ei noin saa sanoa" :D :D :D). Arvasin heti, että ei oikein startannu matsi parhaimmalla mahdollisella tavalla :eek:

Yllättävän hyvin ösit kyllä sitten painosti, etenkin toisen puoliajan lopussa oli Koratia jo hätää kärsimässä, mutta saivat pidettyä silti nollan.

Itävaltalaiset, tunnetusti kun eivät ole kovin hyviä häviäjiä, nostivat kauhean metelin puolueelisesta tuomaripelistä. Noh, olihan siellä toisella puoliajalla kieltämättä parikin semmoista koratialaisäksöniä, joista olisi voinnut rankkarinkin antaa. Hiinä ja hiinä.

Niinjoo, vaimon vastaus tyttärelle: "Joo ei normaalisti saakaan sanoa, mutta nyt saa" :rolleyes: ...johon minä vielä selvennykseksi, että itseasiassa ei kyllä sais nytkään sanoa :frank:

Klagenfurtissa, jossa Saksa siis pelaa, ottivat illalla kiinni reiluhkon sata zipaletta germaaneja, jotka olivat ryhtyneet mellakoimana ja huutelemaan natsisloganeita :thumbdown

burb

.
Romania-Ranska 0-0, voi tyhjyys mitä nyhjäystä. Muutama tekopaikka muttei muuta.

Trullinkaasu

Well-known member
Romania sumputti Ranskan tehottomaksi. Muutama paikka siniselle tuli, mutta kun ei niin ei. No, onhan se tasapeli parempi kuin tappio.

Se on selvä, että Hollanti-Italia -pelin voittaja on vahvoilla kuolemanlohkossa. Pidetään Hollannille peukut pystyssä! :alppu:

Dev

Well-known member
Hohhoh, että oli paska peli tuo Romania-Ranska. Toivottavasti Hollanti-Italia on parempaa peliä.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
OoPee sanoi:
Juu ei alkanu vahvasti. Olin koiraa ulkoiluttamassa ja missan pari ensimmäistä peliminuuttia. Tulin just sisään ja olin riisumassa kenkiä, kun olohuoneesta kajahti vaimon huutama kovaääninen "SCHEISSE!!!!!!!!!!!!!!" (johon tytär: "mutta ei noin saa sanoa" :D :D :D). Arvasin heti, että ei oikein startannu matsi parhaimmalla mahdollisella tavalla :eek:

Yllättävän hyvin ösit kyllä sitten painosti, etenkin toisen puoliajan lopussa oli Koratia jo hätää kärsimässä, mutta saivat pidettyä silti nollan.

Itävaltalaiset, tunnetusti kun eivät ole kovin hyviä häviäjiä, nostivat kauhean metelin puolueelisesta tuomaripelistä. Noh, olihan siellä toisella puoliajalla kieltämättä parikin semmoista koratialaisäksöniä, joista olisi voinnut rankkarinkin antaa. Hiinä ja hiinä.

Niinjoo, vaimon vastaus tyttärelle: "Joo ei normaalisti saakaan sanoa, mutta nyt saa" :rolleyes: ...johon minä vielä selvennykseksi, että itseasiassa ei kyllä sais nytkään sanoa :frank:

Klagenfurtissa, jossa Saksa siis pelaa, ottivat illalla kiinni reiluhkon sata zipaletta germaaneja, jotka olivat ryhtyneet mellakoimana ja huutelemaan natsisloganeita :thumbdown
Jeps, eihän ne niin huonoja ollut mitä siellä (ja vissiin muuallakin) jotkut väittivät. Parilla kroaatilla vois olla pelaajauran jälkeen duunipaikka jossain Kansallisteatterissa. Vaikka Kroatia voittikin, niin eipä ollut kovin hääppöinen peli heiltä.

Knoukka

Well-known member
Mä kyllä diggaan Hollannin pelistä. :ahem:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Nyt on italialaisten pakko alkaa pelata. Tämä on ihan toista kuin Romania-Ranska. :ahem:

Knoukka

Well-known member
Formulanomi sanoi:
Olihan se paittio, mutta oon enämpi hollantilaisten puolella.
Nyt tarkistivat että se pois olevakin pelaaja lasketaan puolustukseen. Varmaan niin, eihän toi muuten ois menny läpi.

Ja noinhan sen täytyykin tietty olla.

Ouu... perkele.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
totta hemmetissä tuo pelaaja lasketaan mukaan. Pelaaja saa milloin tahansa kävellä kentälle takas. Jos tuollaiset tuomittais paitsioksi, niin veskathan seisois aina rajojen ulkopuolella - näin yksi kenttäpelaaja vois olla jatkuvasti alimpana ja silti kaikki tilanteet ois paitsioita (sääntöhän menee kaksi pelaajaa, ei maalivahti+pelaaja, kuten monet ajattelee...)

Trullinkaasu

Well-known member
Säännöt vähän hakusessa. :eek:

Nissepolkka on iskussa, toinen maali oli jo lähellä. Liimaleteillä ei mitään mahdollisuuksia.

Oranje!