Khyl. Mietti tuomarikin pitkään, sitten päätti ja vielä piti kertaalleen käydä katsomassa.Draamaa koko rahalla.
No oli se. Kundi teki jo ilmalentoa siinä vaiheessa, kun kroatialaisen jalka kosketti. Näkyi aivan selkeästi nimenomaan juuri siitä takaapäin otetusta hidastuksesta.Ei ollu. Takaapäin otetusta kuvasta näki että kamppasi.
Tämä on myös näitä juttuja, joita en ole koskaan futiksessa oikein ymmärtänyt. Vastustaja laukoo pallon suoraan käteen ja eikun pallo pilkulle :nope:Olihan se aika selvä pilkku vaikka ihan täysi vahinko.
Jos pelaaja pitää koko käden kiinni kropassa niin ei tuu pilkkua vaikka pallo käteen lauottaisiinkin. Ei tuohon voi kovin selkeää sääntöä tehdä.Tämä on myös näitä juttuja, joita en ole koskaan futiksessa oikein ymmärtänyt. Vastustaja laukoo pallon suoraan käteen ja eikun pallo pilkulle :nope:
Eipäs.No oli se.
On kai se epäilemättä se vaikeaa, mutta onhan tuo silti perseestä ja sotii ainakin mun oikeudentajuani vastaan.Jos pelaaja pitää koko käden kiinni kropassa niin ei tuu pilkkua vaikka pallo käteen lauottaisiinkin. Ei tuohon voi kovin selkeää sääntöä tehdä.
Agendapostaaja :thumbdownEipäs.
Ihan helppoa kun on salasana sama kuin nick! :ahem:Oho! OoPee muisti salasanansa!
Mulla sama! :eek!:Ihan helppoa kun on salasana sama kuin nick! :ahem:
Eikäku hetkinen....
Sullakin salasanana OoPee? :eek!:Mulla sama! :eek!:
Shhhh!Sullakin salasanana OoPee? :eek!: