Timo Virtanen
Ihan tavallinen Virtanen
Joko nää Mänttipallon MämMämkisat kohta loppuu?
....it?Shhhh!
Oli muuten paska leffa.......it?
Mä pidin siitä, siis tästä uusimmasta versiosta, johon tulossa ensi vuonna kakkososa.Oli muuten paska leffa...
Nythän se Suomen jalkapallohuuma vasta alkaa:Joko nää Mänttipallon MämMämkisat kohta loppuu?
Jalkapallon alle 19-vuotiaiden poikien EM-kilpailut alkavat ensi viikolla. Suomi kohtaa Vaasassa avausottelussaan Italian.
Suomi kohtaa Vaasassa pelattavassa avausottelussaan kello 20 Italian. EM-kisat pyörähtävät käyntiin jo kello 15 Norja-Portugali-ottelulla. Suomi pelaa lohko A:ssa Portugalin, Norjan ja Italian kanssa. Lohkossa B pelaavat Turkki, Ukraina, Ranska ja Englanti.
Suomen ottelua voi seurata TV2:sta ja Yle Areenasta kello 19.45 lähtien. Myös Norjan ja Portugalin voi seurata TV2:sta ja Yle Areenasta. Lähetys kisojen avausottelusta alkaa kello 14.50.
Siis juuri noinhan se nykyään ei mene. Pelaajan pitää pelata palloa kädellään tarkoituksellisesti. Jos vastustaja pelaa pallon käteen, rankkaria ei tulisi antaa. Itse olisin finaalissa tuon takia kyllä jättänyt antamatta rankkarin. Kroaatti toki vaikutti peliin sillä kädellä, muttei se minun silmääni tahalliselta näyttänyt.Tämä on myös näitä juttuja, joita en ole koskaan futiksessa oikein ymmärtänyt. Vastustaja laukoo pallon suoraan käteen ja eikun pallo pilkulle :nope:
Puhutaanko me edelleen jalkapallosta?Sama sääntö se oli 70-luvullakin, kun faija vielä vihelsi. Pelattiinko käteen/pelattiinko kädellä.
En nyt jaksa, menen nukkumaan.Puhutaanko me edelleen jalkapallosta?
Njet. Kädellä pelaamista voi harjoittaa ihan ilman tiimin intensiivistä panostusta.Puhutaanko me edelleen jalkapallosta?
Suomi oli parempi ja Italia voitti.Suomella paikkoja ihan runsaasti.