Hassua. Mun mielestä nimenomaan juuri Sprite, vaikka toki hyvältä, joskin erittäin makealta, maistuukin, on maailmankaikkeuden huonoin janojuoma. Sillä kun ei yleensä ainakan omalla kohdalla kuin jano lisäänny :thumbfh:Coca-Cola ensisijaisesti. Joskus saattaa paremmalta maistua Sprite tai Mehukatti verraton.
Sama vika rahikaisella, tosin Mountain Dew on vieläkin pahempi. Sekä maultaan että janonsammutusominaisuuksiltaan. Veikkaan että tuo sitrushedelmän maku ja mielikuva sinänsä ei ole paras mahdollinen tähän tarkoitukseen. Kuvittele nyt, lipoisitko janoon halkaistun sitruunan puolikasta? Kielihän siinä vääntyy karkuun.Hassua. Mun mielestä nimenomaan juuri Sprite, vaikka toki hyvältä, joskin erittäin makealta, maistuukin, on maailmankaikkeuden huonoin janojuoma. Sillä kun ei yleensä ainakan omalla kohdalla kuin jano lisäänny :thumbfh:
Kyllä mulla siitä jano lähtee ja Spriten etu on, että se maistuu huoneenlämpöisenäkin toisin kuin kokis. Näin ollen, kun hellepäivänä tulee tarve ottaa juotavaa mukaan, otan mieluiten Spriteä...käytännössä kuitenkin vettä, koska kalliiksihan se tulee limsoja koko päivän lipittää.Hassua. Mun mielestä nimenomaan juuri Sprite, vaikka toki hyvältä, joskin erittäin makealta, maistuukin, on maailmankaikkeuden huonoin janojuoma. Sillä kun ei yleensä ainakan omalla kohdalla kuin jano lisäänny :thumbfh:
Sanoppa muuten mitä teillä päin yleensä käytetään ruokajuomana, ihan siis päivittäisen perusaterian kanssa? Kun etenkin tuolla Sveitsissä olen saanut kovasti hämmentyneitä katseita, kun olen pyytänyt maitoa. Kysyvät, että "lämmintä maitoa vai?" No aina olen lopulta kylmää maitoa saanut, mutta yleensä sellaista ei ole löytynyt hinnastostakaan vaan ovat laskuttaneet esim. teen tai kaakaon mukaan.
Juu ei taideta maitoa käyttää ruokajuomana juurikaan muualla kuin skandinaviassa? Täällä juodaan arkisena ruokajuomana usein vettä (joko ihan vesijohtovettä tai sitten mineraalivettä hiilihapolla tai ilman) tai vaihtoehtoisesti limpparia. Olut on toki myös aina varma valinta. Maitoa en muista juuri koskaan ruokalistalla nähneeni, joten hinnoittelussa saattaa tosiaan käydä juuri noin kuin mainitsit.Sanoppa muuten mitä teillä päin yleensä käytetään ruokajuomana, ihan siis päivittäisen perusaterian kanssa? Kun etenkin tuolla Sveitsissä olen saanut kovasti hämmentyneitä katseita, kun olen pyytänyt maitoa. Kysyvät, että "lämmintä maitoa vai?" No aina olen lopulta kylmää maitoa saanut, mutta yleensä sellaista ei ole löytynyt hinnastostakaan vaan ovat laskuttaneet esim. teen tai kaakaon mukaan.
Totta! Sitä vaan ei saa täällä, joten jätin mainitsematta.Sama vika rahikaisella, tosin Mountain Dew on vieläkin pahempi.
No ei jano nyt esimerkiksi jonkinlaisella kemiallisella imurilla lähde juurikaan. Tai taikasienillä.Ja si lähtee limulla ja oikeestaan kaikella.
Ok.No ei jano nyt esimerkiksi jonkinlaisella kemiallisella imurilla lähde juurikaan. Tai taikasienillä.