Rehellisesti sanottuna, odottiko joku muu muka et Kovalaisella kulkisi yhtä lujaa mitä WRC2:n kärjellä?Ei auta et on maailman nopein Heikki ja loistaa Japanin sarjassa. WRC2 karkeloissa onkin sit vastaantulija. Sininen ja Lindholm vetää ihan toista faartia.
Tottakai ja niin pitääkin. Kovalaisen vauhti ollut itselle jopa positiivinen yllätys, harmi vain kun kilometrit vielä niin vähissä kun peruuntumiset sakottaneet pahasti. Miehen autohan ei tosiaan ole ihan viimeisintä huutoa ja onko nuo renkaatkaan entuudestaan tuttuja.Sininen ja Lindholm vetää ihan toista faartia.
Kiistatta voittaja-auto! Ainakin vuonna 2015... Toivottavasti Heikkiä näkisi jatkossa myös Japanin ulkopuolella rallaamassa.Miehen autohan ei tosiaan ole ihan viimeisintä huutoa ja onko nuo renkaatkaan entuudestaan tuttuja.
Heikille on mielestäni tasan yksi mittari tässä kisassa ja se on Bruno Bulacia samanlaisella autolla. Jos Heikki voittaisi muita suomalaisia niin olisi se enemmän noloa heille...Ei auta et on maailman nopein Heikki ja loistaa Japanin sarjassa. WRC2 karkeloissa onkin sit vastaantulija. Sininen ja Lindholm vetää ihan toista faartia.
Onhan sitä kuvaa saatu, kun WRC:n sivuilta löytyy koosteita.Juu on aika reotoorinen kysymys. Ihmetellä täytyy kun ei edes kunnon kuvamateriaalia saada. Japani kun pitäis olla tietotekniikan kärki maita...
Koostetta ei saa ilman editoitavaa kuvamateriaalia.No koosteen nyt saa vaikka laittamalla VHSn postiin.
Hauska trolli ja olenkin nielaissut koko Rapalan - mutta joku roti oikeasti. Jätkä ajoi päivän viimeiselle eklle alle 0,6sek/km hitaammin kuin WRC2 pohjat, ensimmäisessä MM kisassa, Jeesuksen vanhalla Skodalla. Voin ihan vilpittömästi sanomaan, että helvetin moni saa mennä itse koettaa ja ei mitenkään riitä samaan.Ei auta et on maailman nopein Heikki ja loistaa Japanin sarjassa. WRC2 karkeloissa onkin sit vastaantulija. Sininen ja Lindholm vetää ihan toista faartia.
Hieman hankalampi maastoEiköhän siellä ole samat kamerat kuin muissakin kisoissa. Siihen ei Japanin tietotekniikkaa tai -liikennettä tarvita.
Tämä on kyllä ehkä yksi paskimmista argumenteista ikinä. Pitäisikö vaikka sitten miettiä jo reittiä suunnitellessa sitä maastoa, jos kerta halutaan näyttää kaikki pätkät livenä? Tiedän, reitin suunnittelu on hankalaa ja joissain maissa käytettävissä olevat tiet ovat vähissä. Mutta eikai se paljoa vaatisi siinä samalla mitata yhteysnopeuksia? Tai sitten voidaan unohtaa koko All Live tai ainakin lopettaa sen mainostaminen "kaikki pätkät livenä", kun saa tuijottaa karttaa, still-kuvaa tai kuvaajan kuvaamaa maisemakuvaa peltoaukealta 5min odottaen että milloinhan se auto sieltä saadaan viideksi sekunniksi ruutuun.Hieman hankalampi maasto
Mutta kun reitin voisi viedä jonnekin, missä signaali kulkee. Esim. parkkipaikalle tai joku stadion.Siinä ei paljon insinööri auta jos ei signaali kulje paksun puuston läpi.