Jari Porttila, terroristimme

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Juu, shampanja vai oliko se viiniarvosteluja jo joskus saimme. Tuuliolot nyt liittyvät olennaisemmin raportoitavaan urheiluun kuin sPorttilan BlackHorsejen istuvuus :rolleyes:

Mutta kai sitä jollain täytyy sovitut minutit/palstamillimetrit täyttää. Tai maksetaan jotain bonusta extrajutuista.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Juu, shampanja vai oliko se viiniarvosteluja jo joskus saimme. Tuuliolot nyt liittyvät olennaisemmin raportoitavaan urheiluun kuin sPorttilan BlackHorsejen istuvuus :rolleyes:

Mutta kai sitä jollain täytyy sovitut minutit/palstamillimetrit täyttää. Tai maksetaan jotain bonusta extrajutuista.
No mun mielestä toi nyt kuitenkin sivuaa tota hommaa jota se siellä tekee. Esim. jos itse menisit sinne, tietäisit hintatason etc...

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Siis muahan kiinnostaisi nimenomaan millainen 'vauhti' on yökerhossa, paljonko maksaa kalja, millaiset 'tuuliolosuhteet' on pilkun jälkeen eli lohkeeko vaiko ei.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Eikö reportterin kuulukin kertoa asioista joissa on paikan päällä kommentoimassa.

Tuskin sen tarvii siellä hypätäkkään, mutta kuitenkin kiinnostaa vauhdit ja tuuliolot.:thumbfh:
No mun mielestä toi nyt kuitenkin sivuaa tota hommaa jota se siellä tekee. Esim. jos itse menisit sinne, tietäisit hintatason etc...
Mä olen samaa mieltä Moen kanssa! Porttila tekee tutkivaa journalismia siinä samalla. On todella hyvä, että joku tuo esille tällaisetkin aivan järkyttävät skandaalit! Tietää suomalaiset kisaturistitkin sitten tulevaisuudessa, että Norjassa saa maksaa itsensä kipeäksi yöpyäkseen koiran kopissa. :)

Mangelo

Well-known member
Kympin tulosruudussa sporttila löylytti hiihtoliittoa.

de rong

Banned
Eihän me kiusatakaan! Mehän ollaan Porttilan faneja!! Olen samaa mieltä! Jari Porttila on äijä!
Porttilaa kiusataan kyllä mielestäni syyttä. Se kertoo kai liian suoraan asiat ja totuudet.

Ja tämähän foorumi on osottanu kylmyytensä Johanna Tukiainen-jutuillaan.:yuck:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Porttilaa kiusataan kyllä mielestäni syyttä. Se kertoo kai liian suoraan asiat ja totuudet.

Ja tämähän foorumi on osottanu kylmyytensä Johanna Tukiainen-jutuillaan.:yuck:
Voi vittu. Mulla on kevyt muistivärinä siitä, että sä oot hoitanu enemmän kuin oman osuutes julkisuuden henkilöiden mustamaalaamisessa ja heistä paskanpuhumisessa.

Muutamalla strategisella hakusanalla tuo lienee todettavissa.

de rong

Banned
Voi vittu. Mulla on kevyt muistivärinä siitä, että sä oot hoitanu enemmän kuin oman osuutes julkisuuden henkilöiden mustamaalaamisessa ja heistä paskanpuhumisessa.

Muutamalla strategisella hakusanalla tuo lienee todettavissa.
Myönnän että minussakin on likanen puoli. Mutta ku on saanu iteki turpaan oppii ymmärtämään erilaisia kohtaloita.