kouvotsvoni
Banjottu
Joo-o..joo-o..olisihan se kauheaa jos aloittelijoilla olisi jotain itsesponssattuja testisessioita, kun kisojen pyörittäjät tuntuvat osaavan radat silmät kiinni, tietävät autojen tasoerot jne
Toikki näkyviin.Joo-o..joo-o..olisihan se kauheaa jos aloittelijoilla olisi jotain itsesponssattuja testisessioita, kun kisojen pyörittäjät tuntuvat osaavan radat silmät kiinni, tietävät autojen tasoerot jne
En pistä, kun toikin perustaja nomi sen itse halusi pois.Toikki näkyviin.
Mulla ei todellakaan ole itselläni mitään hävettävää, mutta on silti parempi pitää poissa näkyvistä ko. toikki. Ihan turhaan lämpes...En pistä, kun toikin perustaja nomi sen itse halusi pois.
Arkistoon luettavaksi ,lukittuna ?!En pistä, kun toikin perustaja nomi sen itse halusi pois.
Roskissa on ja pysyy, turha mökeltää.Arkistoon luettavaksi ,lukittuna ?!
Näinhän se menee .Sitäpaitsi, jos on isompi, niin on toi pinta-ala ajohaalarissa isompi ja niillä on aina myötätuuli :ahem::ahem:Suomalaiselle miehelle on kova paikka kun ei voi myöntää häntä painavamman kuskin olleen kartingradalla nopeampi painokorjattuna. Kovasti kyllä vertaillaan formuloiden aika-ajotuloksia ja kuinka nopee kimi oli painokorjattuna, mutta karttingradalla paino ei vaikuta kierrosaikaan kuin korkeintaan tuhannesosan, ja senkin nopeuttavasti :ahem:
Pitäisikö sillekin aiheelle olla livetoikki?UP toikissa jarnataan maailmankaikkeuden tärkeimmästä asiasta.:thumbup:
Juu. Ja siitä saisi sitten pisteitä. :ahem: (Siis toikin perustamisesta) Edith...Pitäisikö sillekin aiheelle olla livetoikki?
tätä en oo muuten kuullutkaan aiemminNäinhän se menee .Sitäpaitsi, jos on isompi, niin on toi pinta-ala ajohaalarissa isompi ja niillä on aina myötätuuli :ahem::ahem:
Joo, uutta tietoo näemmä Oon aina kuvitellu että karteissa paino vaikuttaa toisin kuin vaikka rinneautoissatätä en oo muuten kuullutkaan aiemmin
Taitaa kuulua oleellisena osana tuohon harrastukseen. Oheistoimintaa nääs.
Glamourin ylläpitämiseksi lähes pakollista toimintaa. Rahaa virtaa, naisia piisaa ja järjestäjät ovat aina väärässä ja sortavat pikkutalleja!Taitaa kuulua oleellisena osana tuohon harrastukseen. Oheistoimintaa nääs.
:ahem: On vain ajan kysymys, että tallien yhdistys alkaa puuhata omaa sarjaansa.Glamourin ylläpitämiseksi lähes pakollista toimintaa. Rahaa virtaa, naisia piisaa ja järjestäjät ovat aina väärässä ja sortavat pikkutalleja!
Näinpä.:thumbup:Glamourin ylläpitämiseksi lähes pakollista toimintaa. Rahaa virtaa, naisia piisaa ja järjestäjät ovat aina väärässä ja sortavat pikkutalleja!