Jarno Trulli - aika-ajo spesialisti

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Onko tämä se kausi, jolloin Toyota saa autonsa kulkemaan ja ottaa sen kauan odotetun ensimmäisen voittonsa. Nyt olisi loistava tilaisuus napata se ensimmäinen kiinnitys, sillä resursseja löytyy. Nyt on alettava tekemään tulosta.

Toyotan kokeneempana kapellimestarina häärii itse Jarno Trulli, joka tuskin esittelyjä kaipaa. Viime kaudella Trulli kunnostautui jälleen hyvänä aika-ajajana. Loppukaudesta saksalainen Timo Glock alkoikin laittaa Jarnolle haastetta ja sitä myötä taistelu on varmasti hurjaa myös tänä vuonna. Glockin lyömisessä riittää haastetta, joten hyvin on onnistuttava, jos aikoo Timpan lyödä.

Toivotaan, että Jarno murtautuu terävimpään kärkeen tänä vuonna. Perjantain harkat sujui positiivisissa merkeissä, joten toivottavasti viikonloppu jatkuu myös hyvänä.

Trullille vielä ---> :thumbup: (peukut pystyyn!)
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Itse suhtaudun varovaisesti Trullin ja Toyotan tämän kauden tuleviin saavutuksiin, sillä monta vuotta on jo pitänyt olla kilpailukykyinen auto, mutta aina hääritty keskiskastissa.

Mutta kuten sanottu, nyt on uudet säännöt ja uudet kujeet ja vauhti oli ainakin näissä harjoituksissa kohdallaan joten toivon sinne päätyyn hyvää tulosta.
 

WebSlave

Trackman
Liittynyt
9.2.2005
Viestit
29660
Trulli kannattaa ehdottomasti huomioida miettiessä aika-ajojen Supertriplaa.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Toyota vois jo ottaa sen 1. voittonsa, ihan vaan sen takia ettei tallien määrä kutistuisi nykyisestä.
 

Deep Throat

Well-known member
Liittynyt
30.6.2007
Viestit
784
Sijainti
Turku
Itse listasin jo tuossa aiemmin Trullin voittajasuosikkeihin ja yksi myös henkilökohtaisia suosikkikuskeja :)
Ainoa vaan, että Toyotalla niitä rengashuolia..
Aika-ajossa siltia kaikki mahdollisuudet jopa paaluun.
 

SPE 04A

Well-known member
Liittynyt
18.3.2009
Viestit
652
Onko se jotenkin negatiivista, että osaa peitellä? Itse näkisin kyllä Trulli-junan Jarnolle plussaksi. Sehän on sitten selvä, että peitellessä kierrosajat putoavat ja autoja tulee lisää perään.

Varmasti kovaa valuuttaa aika-ajon supertriplassa.:thumbup:
 

Revolt

Lead Singer
Liittynyt
19.1.2007
Viestit
3395
Onko se jotenkin negatiivista, että osaa peitellä? Itse näkisin kyllä Trulli-junan Jarnolle plussaksi.
Samaa mieltä. Aika usein Trulli-juna mainitaan jotenkin kovin negatiivisessa hengessä, aivan kuin se olisi jotenkin Jarnon huonoutta vaikka asiahan on tosiaan täysin päinvastoin. Mies ajaa säännöllisesti autonsa huomattavan paljon korkeammalle lähtöruudukossa kuin mihin sillä olisi edellytyksiä ja sitten kisassa onnistuu pidättelemään nopeampia takana. Se on puhdasta taitoa ja kuskin hyvyyttä.
 

|EdU|

Scuderia Ferrari
Liittynyt
23.12.2008
Viestit
1927
Sijainti
Järvenpää
Aika-ajo spesialistin sijoitus tänään Australian GP:n aika-ajoissa kahdeksas.
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Mies on rautaa aika-ajoissa. En itse pidä miestä kuitenkaan kovin hyvänä kisaajana, tiedä mikä siinä sitten on. Varmaan yleistys.
 

F1-fani82

Well-known member
Liittynyt
26.11.2007
Viestit
8490
Sijainti
Vantaa
Mies on rautaa aika-ajoissa. En itse pidä miestä kuitenkaan kovin hyvänä kisaajana, tiedä mikä siinä sitten on. Varmaan yleistys.
Trullin huono kisakuskin maine kumpuaa itselle ainakin erittäin hyvien aika-ajojen takia. Hän ajaa yleensä erittäin kovanluokan aika-ajon, sijoittuen montakin pykälää korkeammalle kuin tallitoveri. Auton nopeus ei riitä sitten kisassa, jolloin muodostuu se Trulli-juna. Minusta se ei ole toisaalta Trullin huonoutta, mutta siltä se näyttää...
 

Nikos

Kisaaja
Liittynyt
5.4.2008
Viestit
881
Sinne läksi pronssi ja pisteet. Ei Toyotan viikonloppu.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13727
Glockin pisteet sentään jäivät tallille.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Force Indian ensimmäinen piste jäi samalla vaatimattoman 37 tuhannesosan päähän.

edit: Näköjään väärä toikki. Ihan sama...
 

Trullinkaasu

Well-known member
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
9312
Voe vitja. Piti mennä Elwis ohittamaan turva-auton aika... tämä syö miestä. :thumbfh:
 
Ylös