Jatkoaika...

• Viestiketjun aloittaja Makkonen
  • Aloituspäivämäärä

Täh?

• Nykyinen systeemi

Äänet: 2 11,8%
  • Kaikille halutessaan jatkoaika

Äänet: 4 23,5%
  • Tiukempi linja, ravintolat kiinni aikaisemmin

Äänet: 4 23,5%
  • Jotain ihan muuta

Äänet: 7 41,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    17

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Ravintolat eivät valitettavasti ole hyväntekeväisyyskeitaita. Ei siellä dänsätä paria kallista tuntia, jos kukaan vedä mitään.
Ravintolat ovat rauhanpaikkoja ja baarit eli räkälät ovat tarkoitettu sille Hardcore meinigille missä tarjotaan kaiken maailman Extremeä. esim pöydän läpi heittämistä jne.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
Älä ala ny nöyristeleen!
Möksääminen on muuten naisten keino ottaa tilanne haltuun. Möksöttäjää halitaan enemmän kuin ketään tässä maailmassa. Tämä kaikille paljastuksena.
Mutta möksöttöminen suurimmaksi osaksi ajasta päätyy pelkkään hyvään..If you know what i mean....
No en nöyrry. Mun mielestä on turhuutta se että kaikki yökerhot menee kiinni samaan aikaan. Piikki pahan tekemisessä tulee siinä kun baarit sulkeutuu.
Se että bubit olis auki pidempään vois loiventaa tätä koska ne viimeiset pilkun aikaan kiskotutu shotit tms jäis ehkä väliin. Tai se että porukka joka vetää viinaa muutenkin saatais jo aiemmin pois yökerhoista ja sen vois ehkäistä sillä että viinan myynti lopetetaan klo.kahden aikoihin.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Älä ala ny nöyristeleen!
Möksääminen on muuten naisten keino ottaa tilanne haltuun. Möksöttäjää halitaan enemmän kuin ketään tässä maailmassa. Tämä kaikille paljastuksena.
Tuo toimii kuitenkin vain tilanteen ollessa hallussa. Jos lipee jo pelirangaistuksen puolelle, niin voi jäädä tyhjä petipaikka.

Andy

Jalkarannan Yannickdalmas
Sijainti
Ypäjä
Vois toimia vähän samalla periaatteella kuin kaupoissakin. Pikkuputiikit olkoot puolestani auki vaikka ympäri vuorokauden, mutta eipä niin väliksi noista megadiscojuottoloista.
Tuohan voisi olla ihan kiva idea. Mediadiscosedulat kiinni kahdelta ja pienet paikat kiinni neljältä. Kivempi oisikin mennä juttelemaan jonnekin pienempään paikkaan loppuillasta. Pikkujuottolat joutuisivat tosin silloin järjestämään enemmän valvontaa, mikä heikentäisi katetta juomien myynniltä. Lisäksi olen periaatteesta vastaan kaikenlaisia rajoituksia. Mielestäni juottolat saisivat olla auki niin pitkään, kuin lystäävät. Pienyrittäjiä toisaalta pitää kannattaa, joten siltä näkökulmalta idea olisi ihan ok

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Kapakit voisivat mennä kiinni kuin lystäävät. Tappeluksetkin kaduilla vähenisivät kun poppoo lähtisi kotia päin milloin huvittaa. En mä oikein mitään järkeä näe, jotta viranomaiset päättää m illoin laraa, knoukkaria, mehea tai jotain muuta bilettää lyhyemmän tai pidemmän aikaa.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mutta möksöttöminen suurimmaksi osaksi ajasta päätyy pelkkään hyvään..If you know what i mean....
No en nöyrry. Mun mielestä on turhuutta se että kaikki yökerhot menee kiinni samaan aikaan. Piikki pahan tekemisessä tulee siinä kun baarit sulkeutuu.
Se että bubit olis auki pidempään vois loiventaa tätä koska ne viimeiset pilkun aikaan kiskotutu shotit tms jäis ehkä väliin. Tai se että porukka joka vetää viinaa muutenkin saatais jo aiemmin pois yökerhoista ja sen vois ehkäistä sillä että viinan myynti lopetetaan klo.kahden aikoihin.
No eihän siitä nyt ole kuin "pari" vuotta, kun kaikki Pubit/kolmos paikat meni kiinni klo 22, eli valo kilahti puoli kymmenen :eek:

A-oikus paikat ja yö-kerhot sai jatkaa sitten pidempään.

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
No eihän siitä nyt ole kuin "pari" vuotta, kun kaikki Pubit/kolmos paikat meni kiinni klo 22, eli valo kilahti puoli kymmenen :eek:

A-oikus paikat ja yö-kerhot sai jatkaa sitten pidempään.
:doubtful: Pari ja pari! En usko et on "pari vuotta". Uskon että on kauemmin!
Ei täälä kuitenkaan mikään muutu. Ihmiset riehuu kännissä oli baarit auki eli ei.
En mä tiedä olisiko sekään oikea ratkaisu että sulkemisaikoja aikaistetaan, oon ihan varma että silloin kotihälytysten määrä kasvaa.

Thunder

Vihan aiheuttaja
Josko alkoholin tarjonta lopetettaisiin ja tilalle sitten avaruusleivonnaisia, muuta jännää taikaleivoksia ja 24H avoinna eli muutettaisiin nämä Coffee Shopeiksi? Tulis vähemmän ongelmia kuin alkoholista, huomattavasti.