Antsa Rieppo
Well-known member
Kop.:thumbup::thumbup:
On se kova.
Kop.:thumbup::thumbup:
On se kova.
Hienoa. :thumbup:Terkkuja Gold Coast University sairaalaasta. ISO kiitos tsempeistä. Kirjoittelen enemmän,kunhan jaksan.
Todella hienoa nähdä että ollaan melkosen tällin jälkeen näin hyvässä kunnossa että tänne pystyy tulemaanTerkkuja Gold Coast University sairaalaasta. ISO kiitos tsempeistä. Kirjoittelen enemmän,kunhan jaksan.
Julkkis! Et varmaan pääse Suomeen ihan heti, luulisi lentämisen olevan hiukan vaikeaa?Hengittäminen helpottuu, olin tänään jo vajaan tunnin ilman happilaitetta. Lääkitystä on vähän kevennetty, ei ole daiju ihan niin sekasin.
Liikkumaan en pysty, mutta hoitsut nostaa mut aamuisin rullatuoliin jotta pääsen pesulle.
Kiva kun nätti flikka saippuoi ihan joka puolelta.
Oli onni onnettomuudessa etten saanut päähän edes naarmua.
Rillit hajosi, mutta onneksi on useammat mukana.
Tässä lyhyt juttu paikkallislehdessä, mä olen toi 'second man'.
http://www.mygc.com.au/second-man-struck-by-truck-on-m1-at-nerang/
Kaikkea sitä ihminen joutuu alistumaan.:frown:Kiva kun nätti flikka saippuoi ihan joka puolelta.
Noh ensimmäinen voi toki olla hoitokulut jotka pitkässä juoksussa (kuntoutuksessa ym) voi maksaa kovinkin paljon.Tuon aiemman muuttopäivityksen perusteella en nyt ihan heti keksinyt, että miksi JayR:n pitäisi Suomeen tulla het.koht.
Näin yleisellä tasolla sanoisin, että kaupunkirakenteen hajoamisen lieveilmiö. Kuoleehan tuollapäin ja P-Amerikassa vuosittain paljon väkeä kun lähtevät ylittämään tietä kun suojatietä tai alikulkutunnelia ei ole.JayR, mitä helvettiä sä toilailit jalkaisin highwayllä?
Edit:
Kävin tsekkaamassa paikan guuggelin katunäkymästä. Siinä on 6-kaistainen moottoritie, jonka ajosuunnat jakaa vajaan 2 metrin korkuinen, umpinainen betonimuuri.