Rentta
Well-known member
Ai hemmetti
Pikaisia paranemisia !
Pikaisia paranemisia !
Tämä on karu viesti. Toivon että JayR pääset tänne vielä itse kommentoimaan.FB:stä tuli sellaista tietoa, että tilanne on vakava. Keuhkot on puhki, jalat monesta kohtaa poikki ja mies hengityskoneessa.
Ei voi muuta kuin olla koko sydämellä tukena.
Osaako kukaan sanoa mitä keuhkojen puhkeaminen tarkoittaa noin toipumismielessä? On kyllä todella surkea homma kaikkinensa.:frown:FB:stä tuli sellaista tietoa, että tilanne on vakava. Keuhkot on puhki, jalat monesta kohtaa poikki ja mies hengityskoneessa.
Toinen keuhko puhkesi minulla ja tässä olen, vaikka apu ei siellä metsässä ollut niin lähellä ja happisaturaatio oli ehtinyt laskea. Ihmeitä kyllä lääkärit ja kirurgit osaavat tehdä, jotta kova on luottoni JayRn toipumiseen.Osaako kukaan sanoa mitä keuhkojen puhkeaminen tarkoittaa noin toipumismielessä? On kyllä todella surkea homma kaikkinensa.:frown:
Onko tietoa tajuissaan olosta? Mikäli on, niin se olisi hienoa, vaikka täysin pihalla mömmöissä olisikin.FB:stä tuli sellaista tietoa, että tilanne on vakava. Keuhkot on puhki, jalat monesta kohtaa poikki ja mies hengityskoneessa.
Komp.Toinen keuhko puhkesi minulla ja tässä olen, vaikka apu ei siellä metsässä ollut niin lähellä ja happisaturaatio oli ehtinyt laskea. Ihmeitä kyllä lääkärit ja kirurgit osaavat tehdä, jotta kova on luottoni JayRn toipumiseen.
Kyllä käsittääkseni on hereillä ja jutellut Suomeenkin sukulaiselleen puhelimessa lyhyesti.Onko tietoa tajuissaan olosta?
Tuo on todella positiivinen tieto. Voi puhua ja ilmeisesti täysin järjissään (ei mömmöistä sekaisin tai pahempaa päävammaa). Hienoa.Kyllä käsittääkseni on hereillä ja jutellut Suomeenkin sukulaiselleen puhelimessa lyhyesti.
Huh :eek!:FB:stä tuli sellaista tietoa, että tilanne on vakava. Keuhkot on puhki, jalat monesta kohtaa poikki ja mies hengityskoneessa.