Johanna Tukiainen

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
Ei koska ei se tajua ees et sen pr-manageri viilaa sitä linssiin, ne kun "tekee työtä johkun eteen taustalla koko ajan"
Minä ihmettelin,että Juntunen pystyi pitää pokkansa vastauksia kuunnellessa:D
"Minulla on paljon annettavaa Suomelle" niin lisää rumuutta ja läskiä tämä kansa tarvitseekin:p Jos tuksu lähtee eduskunta ehdokkaaksi ja saan tietää,että joku kaveri on sitä äänestänyt,niin vedän turpaan:frank:

Karting-Keijo

Well-known member
Minä ihmettelin,että Juntunen pystyi pitää pokkansa vastauksia kuunnellessa:D
"Minulla on paljon annettavaa Suomelle" niin lisää rumuutta ja läskiä tämä kansa tarvitseekin:p Jos tuksu lähtee eduskunta ehdokkaaksi ja saan tietää,että joku kaveri on sitä äänestänyt,niin vedän turpaan:frank:
Joo sama, hyvin se Juntunen veti.

Eniten posteja tähän threadiin....

Puupää 53
kouvotsvoni 45
Dominic 34
Racer X 27
Jacques 22

Nämä kaikki ovat siis jo lähtökohtaisesti pahoja ihmisiä :D

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia

Puupää 53
kouvotsvoni 45
Dominic 34
Racer X 27
Jacques 22

:jaska:SÄÄLITTÄVÄÄ!! Hankkikaa elämä! Taidatte olla vähän ihastuneita tuohon Johannaan!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti

Puupää 53
kouvotsvoni 45
Dominic 34
Racer X 27
Jacques 22

Mutku mun tarkan tukkimiehenkirjanpitoni mukaan Mutku olis postaillu tänne eniten. Ja Karing-Keijo kans ihan vitusti.

mjk

...
Demonit piinaavat Johanna Tukiaista

Johanna Tukiainen kertoi Hymylle nähneensä sairaalassa ollessaan kasvotusten demoneja.

Toinen vavahduttava kokemus oli se, kun sisar Julian ristiriipus putosi kaulasta, vaikka ketju oli ehjä. Myös sisarusten Jyväskylän reissu sai karmivia piirteitä, kun heidän huoneensa wc:n lattialta löytyi kaksi veristä miehen jalanjälkeä vain yhteen suuntaan.

- Veri ei todellakaan ollut minun eikä Julian, Johanna täsmentää Hymylle.

Uskossa olevat sisarukset ovatkin päättäneet hankkia pastorin siunaamaan talonsa. Ilmiöt ovat alkaneet sisarusten uskoontulon jälkeen.

- Onhan tämä ihan kamalaa. Ihan kuin jokin poltergeist vainoaisi meitä!

Knoukka

Well-known member
Demonit piinaavat Johanna Tukiaista

Johanna Tukiainen kertoi Hymylle nähneensä sairaalassa ollessaan kasvotusten demoneja.

Toinen vavahduttava kokemus oli se, kun sisar Julian ristiriipus putosi kaulasta, vaikka ketju oli ehjä. Myös sisarusten Jyväskylän reissu sai karmivia piirteitä, kun heidän huoneensa wc:n lattialta löytyi kaksi veristä miehen jalanjälkeä vain yhteen suuntaan.

- Veri ei todellakaan ollut minun eikä Julian, Johanna täsmentää Hymylle.

Uskossa olevat sisarukset ovatkin päättäneet hankkia pastorin siunaamaan talonsa. Ilmiöt ovat alkaneet sisarusten uskoontulon jälkeen.

- Onhan tämä ihan kamalaa. Ihan kuin jokin poltergeist vainoaisi meitä!
Tuksukin opetellut tuurijuopottelun saloja.