Mediaprofeetta
Well-known member
Joo meinasin tossa just aikasemmin laittaa tuon saman jutun tähän topicciin. Tukiainen siskoineen tuntuu olevan lähes loputon tahattoman komiikan lähde. Vitsiä vois vääntää niin paljon ettei tiedä mistä aloittaa.
Ei jumankauta, toihan alkaa olla jo huono vitsi. Selvasti nakyy hahmon ymparilla valkoinen alue....
Sehän on Denniksen aura joka välkehtii valkoisena.Ei jumankauta, toihan alkaa olla jo huono vitsi. Selvasti nakyy hahmon ymparilla valkoinen alue....
Mitäs laki sanoo, Maikkarin sivuillahan ei varsinaisesti annetakaan ymmärtää että kuva "liittyisi tapaukseen". Mutta pitääkö photoshoppaus - etenkään huono sellainen - mainita erikseen?Ei jumankauta, toihan alkaa olla jo huono vitsi. Selvasti nakyy hahmon ymparilla valkoinen alue....
Eiko MTV:lla ole yhtaan joka huomais tollasen huijauksen... :thumbfh:
Kohublondi Johanna Tukiainen aikoo muuttaa vanhempiensa omistamasta Jollaksen-residenssistä Helsingin keskustaan, tuore 7 päivää -lehti kirjoittaa.
Lehden mukaan Jollakseen jää asumaan Johannan Julia-sisko, joka hakeekin suureen asuntoon kämppäkaveria.
Vuokra on 500 euroa kuukaudessa.
– No kyllä haemme uutta kämppistä Jollakseen, mielellään miespuolista alle 35-vuotiasta, Johanna kertoi lehdelle.
(MTV3)
Itseasiassa voisin kutsua itse Tuksu-siskokset mun luokse vuokralaisiksi. :ahem:Siitä dompparille hyvä kämppä halvalla vuokralla!
Itseasiassa voisin kutsua itse Tuksu-siskokset mun luokse vuokralaisiksi. :ahem:
ILTALEHTI: Johanna Tukiaisen elämästä tosi-tv-sarja
Keskiviikko 8.4.2009 klo 14.41
Johanna Tukiaisen elämää luotaavassa tosi-tv-sarjassa tullaan näkemään myös BB:stä tuttu Henna Kalinainen, joka muuttaa pian Johannan kämppikseksi, kertoo 7 päivää -lehti.
Sarjan kuvaukset on jo aloitettu. Johannan elämää voi seurata ainakin alkuun vain netissä. Tavoitteena on päästä myös televisioon.
- Tämä on pitkäaikainen haaveeni, Johanna Tukiainen kommentoi lehdelle.
Vauhtia sarjasta tuskin tulee puuttumaan, sillä Johannan kanssa saman katon alle muuttaa toinen räväkkä blondi Henna Kalinainen.
Johanna kehuu tuoretta ystäväänsä vuolaasti MTV3:n viihdeuutisille.
- Henna on herttainen, söötti ja mukava. Uskon, että kemiamme sopivat saman katon alle.
Johannan mukaan Henna haki itse vuokralaiseksi. Paikka olikin auki, sillä jokin aika sitten Tukiaisten siskosten Jollaksen asuntoon haettiin vuokralaista ilmoituksella.
Samat ajatukset täällä. Eilen oli aiheesta puhetta. Voi...EIIIIHHHH:eek!::eek!:
Niin totta.Voi vittu!!! Tämä tietää sitä, että nettiselaimeni jumittuu tuksu-sivulle ja ohjelmaa on ihan pakko katsoa. Toivottavasti sarja ei päädy televisioon, sillä sitten kanavien vaihtelu ei onnistu eikä televisiota saa pois päältä. Perkele!!! :mad_old:
Kaikilla suomen kansalaisilla räjähtää pää!Voi vittu!!! Tämä tietää sitä, että nettiselaimeni jumittuu tuksu-sivulle ja ohjelmaa on ihan pakko katsoa. Toivottavasti sarja ei päädy televisioon, sillä sitten kanavien vaihtelu ei onnistu eikä televisiota saa pois päältä. Perkele!!! :mad_old: