Johanna Tukiainen

Sijainti
Oslo
Tuksu puhuu parhaillaan ruotsia TV femmalla niin paljon kuin botox-huuliltaan kykenee.
En ole alan asiantuntija, eikä asia minua varsinaisesti kiinnosta, mutta olen elänyt siinä käsityksessä että botuliinia (yksi myrkyllisimmistä tunnetuista aineista) sisältävää botoxia käytetään kosmetiikkatarkoituksissa lähinnä ryppyjen poistamiseen. Turpeat huulet taas "loihditaan" kirurgisten toimenpiteiden avulla (lip augmentation).

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Nyt lävähti reilut 3kk linnaa Tuksulle.

Siellähän pääsee mukavasti raitistumaan ja tiedä vaikka saisi vielä elämänsyrjästä kiinni.

Hyvä juttu tämä.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
En ole alan asiantuntija, eikä asia minua varsinaisesti kiinnosta, mutta olen elänyt siinä käsityksessä että botuliinia (yksi myrkyllisimmistä tunnetuista aineista) sisältävää botoxia käytetään kosmetiikkatarkoituksissa lähinnä ryppyjen poistamiseen. Turpeat huulet taas "loihditaan" kirurgisten toimenpiteiden avulla (lip augmentation).
Täytyy sanoa, että en ole asiantuntija minäkään. :eek:

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Kohtaamisestani Tukiaisten siskosten kanssa voisin oikeasti kertoakin jonain päivänä. Sen päivän jälkeen en ihmettele, että toinen on haudassa ja toinen vankilassa.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Asiaan saattaa liittyä tiettyä vaitiolovelvollisuutta kannaltani. Mutta noin yleisesti ottaen voin sanoa, että nimettömänä pysyttelevä viihdetaiteilijatar kera narkoottisten aineiden vaikutuksen alaisena olevan verisukulaisensa potkaisi erästä työtehtävissä olevaa komeaa nuorukaista sillä seurauksella, että molemmat edellämainituista naispuolisista henkilöistä tekivät hyvinkin läheistä tuttavuutta paikallisen viranomaisen hallinnoimien tilojen kanssa. Tarinaan liittyy myös ko. valtionhotellin pakeilla tapahtunutta syljeskelyä, riehumista, rimpuilua ja solvauksia.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Albertin kohdattuaan päätyy siis joko hautaan tai linnaan. Ihan hyvät vaihtikset.

markoj

Custom User
Asiaan saattaa liittyä tiettyä vaitiolovelvollisuutta kannaltani. Mutta noin yleisesti ottaen voin sanoa, että nimettömänä pysyttelevä viihdetaiteilijatar kera narkoottisten aineiden vaikutuksen alaisena olevan verisukulaisensa potkaisi erästä työtehtävissä olevaa komeaa nuorukaista sillä seurauksella, että molemmat edellämainituista naispuolisista henkilöistä tekivät hyvinkin läheistä tuttavuutta paikallisen viranomaisen hallinnoimien tilojen kanssa. Tarinaan liittyy myös ko. valtionhotellin pakeilla tapahtunutta syljeskelyä, riehumista, rimpuilua ja solvauksia.
Kuka tossa tarinassa on Alppu. Ei se ainakaan töissä oo, eikä komee saatikka nuori. "Viihdetaiteilijatar" vois olla.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hauska nähdä, että Johannalla tuntuu kaikki olevan nyt hyvin. Löytänyt raukka rauhan uskonnosta.:)