Törni
Well-known member
- Liittynyt
- 5.11.2004
- Viestit
- 11306
Nyt voidaan jo vetää johtopäätöksiä alkaneen kauden voimasuhteista. Talleista Renault on ehdottomasti kilpailukykyisin. Kuljettajista Fernando Alonson suoritus on ollut äärettömän vahva. Nousu Austarlian lottoarvonta-aika-ajojen jälkeen podiumille ja Malesian viikonlopun vahva suoritus nostavat miehen ehdottomaksi mestarisuosikiksi.
Mäkin mittatikkuna voidaan pitää Montoyan suorituksia. Auto ei kuitenkaan ole niin hyvä että sillä taisteltaisiin tällä kaudella mestaruudesta. Kimin kilpailun nopein kierrosaika antaa joitain lupauksia. On kuitenkin selvästi nähtävissä ettei auto ole kaikissa tilanteissa kilpailukykyinen.
Ferrarin uutta autoa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Vaikka auto olisikin hyvä, on Renaultilla silti etulyöntiasema. Rellu on saanut uudesta autostaan runsaasti kokemusta ja telemetriatietoa. Renaultilla onkin tämän takia etulyöntiasema jatkettaessa auton kehitystä kauden aikana.
Vaikuttaa siis lopultakin siltä että FIA:n ja Ferrarin ”salaliitto” on loppunut
Mäkin mittatikkuna voidaan pitää Montoyan suorituksia. Auto ei kuitenkaan ole niin hyvä että sillä taisteltaisiin tällä kaudella mestaruudesta. Kimin kilpailun nopein kierrosaika antaa joitain lupauksia. On kuitenkin selvästi nähtävissä ettei auto ole kaikissa tilanteissa kilpailukykyinen.
Ferrarin uutta autoa odotetaan kuin kuuta nousevaa. Vaikka auto olisikin hyvä, on Renaultilla silti etulyöntiasema. Rellu on saanut uudesta autostaan runsaasti kokemusta ja telemetriatietoa. Renaultilla onkin tämän takia etulyöntiasema jatkettaessa auton kehitystä kauden aikana.
Vaikuttaa siis lopultakin siltä että FIA:n ja Ferrarin ”salaliitto” on loppunut