Käteenveto koeputkeen ja ... eiku ei mitään.Yhteiskunnalla, joka perustuisi homopareihin saataisi olla vaikeuksia (ei kuitenkaan mahdotonta) jatkuvuuden kannalta.
Niin mullekin, mutta mulle tuli tuosta sun kommentistasi sellainen mieleen että mielelläsi törkkäisit jotain ukkoa perärööriin!Mulla tuli nyt semmonen homma mieleen, että sä olet automaattisesti homosuhteen 'nainen'.:doubtful:
Tämän pollin tiimoilla molemmat vaihtoehdot ovat omavalintaisia Diktaattorin armosta.Itse uskon, että uskonto on valintakysymys, toisin kuin homous.
Sellaista ois suunnittelilla.Jaaha, täällä alkaa hahmot jo iskeä toisiaan?
Oho, klikkasin väärää, heh.
Miten voi valita uskooko? Eikö sitä joko usko tai ei usko, tai sitten on epätietoinen. Ei kai se niin toimi että aika sheisset teoriat mielestäni mutta uskonpa kuitenkin, kun se on niin mukavaa. Sama homouden kanssa. Joko on tai ei tai sitten ei tiedä. Molempiin voi kasvaa sisään ja ehkä myös ulos.Itse uskon, että uskonto on valintakysymys, toisin kuin homous.
Mosse kun pääsee vauhtiin, niin huudat hoosiannaa!:thumbup:Pitänee nyt ikäänkuin muistutuksena viitata tähän aikaisempaan viestiini.
Tarjookko päiväkahveja?Niin mullekin, mutta mulle tuli tuosta sun kommentistasi sellainen mieleen että mielelläsi törkkäisit jotain ukkoa perärööriin!
Ja raamattupiirin. :ahem:Täällähän alkaa olla junan ainekset koossa kohta... Näytä liitetiedosto 14710 Näytä liitetiedosto 14711 Näytä liitetiedosto 14712
Se, joka antaa ottaa kahvit!Tarjookko päiväkahveja?
Tarjookko päiväkahveja?
:doubtful:Se, joka antaa ottaa kahvit!
Otetaan toi JPP samaan junaan huutamaan hoosiannaa!
Niin on.Helppo.