Albert Oil
Hippi ja juntti
Sillin kanssa juodaan piimää!
Domppari ei taida tietää tästä: http://www.sinebrychoff.fi/Media/ajassa/Pages/pyhapatrick.aspx Aijaijai.
Oletko ikinä ajatellut kasvaa aikuiseksi? Lähinnä henkisesti siis. Jos en nyt vallan väärässä ole, niin olet fyysisesti lähempänä 30-vuotiasta, kun 20-vuotiasta, mutta kiinnostuksesi kohteet, juttusi forumilla ja elämänasenteesi, sekä monet muut jutut, mitä olet itsestäsi julkituonut, näyttävät pääkoppasi ajatusmaailman olevan suurinpiirtein 13-vuotiaan tasolla.I-veski bileille on oma toikki samoin kuin nuorisomuodille. Tää on toisten biletapahtumien toikki. ^^
Aina navalle!!!Tulin ineen jo eilen. Teinkö erheen?
No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
Joidenkin pitää kato käydä duunissa (tietsä niinku ansaitsemassa rahaa, eli fyrkkaa, massii, manii), että saadaan verorahoja sun kaltaisten ihmeisten elättämiseksi. Ja siinä sivussa elättää itsensä, ja perheen. Sekin on aika sairasta se. Mullakaan ei ole muuta.No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
Miten tää liittyy näihin aiempiin juttuihin? Ja mä en kyllä sun verorahoilla elä vaan omilla tuloillani btw. [tosikkomode /off]Joidenkin pitää kato käydä duunissa (tietsä niinku ansaitsemassa rahaa, eli fyrkkaa, massii, manii), että saadaan verorahoja sun kaltaisten ihmeisten elättämiseksi. Ja siinä sivussa elättää itsensä, ja perheen. Sekin on aika sairasta se. Mullakaan ei ole muuta.
niih....ei oikein cool-rentoa it-geeltä. NOT perfect agelaiset ovat painolasti...heviveightiä meille nuoremmille perfect age -porukoille eli peilien edessä on your face esiintyville ajattomille lapsenmielisille CIMmailijoille. ei jou, jou, jou...mutta not kool, not kool. 100xunderpeukku it-geelle!No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
Hyvähän se on itselleen niin uskotella. Et ole siis mitään tukea yhteiskunnalta saanu...just. Boss duuneja ja valittelet ettei duunia ole. Uskoo noita sun satuja ken tahtoo.Miten tää liittyy näihin aiempiin juttuihin? Ja mä en kyllä sun verorahoilla elä vaan omilla tuloillani btw. [tosikkomode /off]
blackrainbow kato hei...ootko kade, häh? bosseil ei tartte välttämättä olla duunii...bosse on bosse ilman duuniiki. duuni ei sekään ole aina koolia. jos duunis tulee hiki se on not kooli...overandout..niin..get over it and get it in.Hyvähän se on itselleen niin uskotella. Et ole siis mitään tukea yhteiskunnalta saanu...just. Boss duuneja ja valittelet ettei duunia ole. Uskoo noita sun satuja ken tahtoo.
Sori mut näis kemuis on tosikko-rajakuulihomma. mist voi ostaa liput? näihin kemuihin ollu aika vitun kovat jonot.