jonipossen keväiset pileet - tuleks ineen?

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Piimässä on sellainen vika, että pakokaasut imeytyy siihen.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

I-veski bileille on oma toikki samoin kuin nuorisomuodille. Tää on toisten biletapahtumien toikki. ^^
Oletko ikinä ajatellut kasvaa aikuiseksi? Lähinnä henkisesti siis. Jos en nyt vallan väärässä ole, niin olet fyysisesti lähempänä 30-vuotiasta, kun 20-vuotiasta, mutta kiinnostuksesi kohteet, juttusi forumilla ja elämänasenteesi, sekä monet muut jutut, mitä olet itsestäsi julkituonut, näyttävät pääkoppasi ajatusmaailman olevan suurinpiirtein 13-vuotiaan tasolla.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Elämä on epäreilua. Jos itse haluaisin bilettää kolmesti viikossa, niin pitäisi juoda kämppä, auto ja työpaikkakin. Vittu, ei edes karttia ole varaa ajaa.

Joillakin vain menee paremmin.
 

Troy

Well-known member
Liittynyt
25.1.2007
Viestit
7935
Sijainti
Very Good.
Parhaat Playboy tytöt! Kuumottaa klikata tuota banneria tuolta alhaalta, mutta taidan säästää laatutyttöihin tutustumisen keväisiin pileisiin.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
Joidenkin pitää kato käydä duunissa (tietsä niinku ansaitsemassa rahaa, eli fyrkkaa, massii, manii), että saadaan verorahoja sun kaltaisten ihmeisten elättämiseksi. Ja siinä sivussa elättää itsensä, ja perheen. Sekin on aika sairasta se. Mullakaan ei ole muuta.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Joidenkin pitää kato käydä duunissa (tietsä niinku ansaitsemassa rahaa, eli fyrkkaa, massii, manii), että saadaan verorahoja sun kaltaisten ihmeisten elättämiseksi. Ja siinä sivussa elättää itsensä, ja perheen. Sekin on aika sairasta se. Mullakaan ei ole muuta.
Miten tää liittyy näihin aiempiin juttuihin? Ja mä en kyllä sun verorahoilla elä vaan omilla tuloillani btw. [tosikkomode /off]
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
No huhhuh mikä tosikko. Uskalla sanoa juuri enempää takaisin. :eek!: Tollasta se kun on liian aikuinen ja 24/7 pitää olla liian totinen... kyllä se on ihan tervettä että on lapsenmielisyyttä ja leikkityyttä sopivasti myös mutta se ei tietenkään sovi kaikille. Ei mulla muuta.
niih....ei oikein cool-rentoa it-geeltä. NOT perfect agelaiset ovat painolasti...heviveightiä meille nuoremmille perfect age -porukoille eli peilien edessä on your face esiintyville ajattomille lapsenmielisille CIMmailijoille. ei jou, jou, jou...mutta not kool, not kool. 100xunderpeukku it-geelle!

ei mullakaan muuta. tässäpä its. pidä it simppeli. keep smiling. play wit it. hajotkaa vanhukset!
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
Miten tää liittyy näihin aiempiin juttuihin? Ja mä en kyllä sun verorahoilla elä vaan omilla tuloillani btw. [tosikkomode /off]
Hyvähän se on itselleen niin uskotella. Et ole siis mitään tukea yhteiskunnalta saanu...just. Boss duuneja ja valittelet ettei duunia ole. Uskoo noita sun satuja ken tahtoo.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Hyvähän se on itselleen niin uskotella. Et ole siis mitään tukea yhteiskunnalta saanu...just. Boss duuneja ja valittelet ettei duunia ole. Uskoo noita sun satuja ken tahtoo.
blackrainbow kato hei...ootko kade, häh? bosseil ei tartte välttämättä olla duunii...bosse on bosse ilman duuniiki. duuni ei sekään ole aina koolia. jos duunis tulee hiki se on not kooli...overandout..niin..get over it and get it in.
 

mustakaari

"Se on juurikin näin"
Liittynyt
15.1.2001
Viestit
6788
Sijainti
Rysälä
kuulihomma. mist voi ostaa liput? näihin kemuihin ollu aika vitun kovat jonot.
 
Ylös