Joulupata internetkeräys

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Sen vuoksi köyhien pitää olla oikeasti köyhiä, ettei joku vaan onnistuis köyhänavuilla ostamaan kaljaa :doubtful:
Köyhiä pitää olla että joku olis rikaskin, juu nou. Jos kaikki olis rikkaita, niin mikäs se rikas sitten olis muu ku keskituloinen. Sen mukaan sitten kauppiaat rikastumisenhimossa nostavat hintoja ja kas, kaikki ovatkin yhtäkkiä köyhiä.. paitsi tietysti ne kauppiaat, jotka on rikkaita.

Älkää nyt sentään ihan kaikkea täydellä todella nielasko.. ainakaan pureksimatta. ;) Laittaisin tonne, jos olis avainlukulistassa vähän enämpi koodeja jäljellä. Nyt täytyy ne säästää jos joululoman aikana mahdollisesti tarvis. Uutta listaa kun ei saa ennen tammikuuta, vaikka tilaisikin. Lista kotona ja itse reissussa.. ei onnaa..
Näin ollen bongaan hoimenissa fyysisen padan.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Jos mulla on joskus ihan vitusti rahaa, pistän tommoseen pataan niin törkeän silmittömän summan markkoja ettei oo tosikaan. Nimeksi pistän Zorro.

Nyt mulla ei ole kovinkaan paljoa rahaa, luultavasti menee lainanottamiseksi. Taidan noiden "virallisten" määritelmien mukaan itsekin elellä mukavasti köyhyysrajan alapuolella. En siis lahjoita.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jaahas, firman joululahja- ja jopa joulukorttirahat menneet Lastenklinikoiden kummeille.

Onhan se, kun yksityiset firmat/henkilöt pitää noitakin pystyssä. Hyvä Suomi! Ei turhaan poikasi uhranneet henkeään 70 vuotta sitten. Lisää puoluetukea! Ja lehdistötukea. Ja rahaa hienostokulttuurihömppään!:thumbup: