Joko on juhannusvauva?Missäolletkaan ollut, kaiki mä vuodet.
Eäää, eiii se vielä. toivottavasti.Joko on juhannusvauva?
Onhan se mukava tietysti esimerkiksi sairaskohtaukselle hymyillä.Joku urpo onnistunut hukuttamaan itsensä kylpytynnyriin.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1434680885501.html
Tuntui pahalta kun tuli hymyiltyä uutista lukiessa.
<3Vittu alatko sinä kaikista ihmisistä kukkahattuilemaan? Kuten sanoin tuntui pahalta.
Vittu alatko sinä kaikista ihmisistä kukkahattuilemaan? Kuten sanoin tuntui pahalta.
Aika vaarallista.Käytiin vaaran päällä katsomasaa yötöntä yötä ja sitä ennen rannalla kokkoa joka ei aluksi syttynyt ja sitten kun vihdoin alkoi palaa niin kaatui.
Niin, ja maltan tuskin odottaa kun tänne (ja varmaan Faceen) alkaa tulla niitä vaipanvaihtopostauksia, piltin ilmavaivakertomuksia valvomispohdiskeluineen, innostuneita postauksia kun mini-dom eli dom-mini sanoo ekan kerran "tättä-guuguu äglä äglä" jne. jne. jännää ja söpöäLapsi tulossa niin alkaa mies pehmenemään.
Meillä meni kanssa jonkin verran poltoainetta, ei tosin niin paljoa kuin sulla. Mutta sitten itse juhlinnasta, itse lähdin nukkumaan siinä 2 aikoihin, ei kiinnostanut seurata enään muiden juhlintaa. Viimeiset lähtivät kuulemma siinä 5 aikaan pyörällä. Toivottavasti löysivät vielä kotiinsa.Voe taevas. Olihan taas. Kokkoon meni joku 50 litraa polttoaineita, ennenkuin lähti palamaan. Talviturkki tuli heitettyä samalla Jorman lampeen. Sitten yks seurueesta hermostui erään auervaaran juttuihin ja monotti sen ketoon. Ja minä viemään sitä sitten pois. Paluumatkalla äkättiin muijan serkun luona pulju lämpimänä ja sinne killumaan sitten. Ei hukuttu. Kotiin laulamaan karaokea ja tuli väsy.