Juice

Paras on

• Äänestäjiä yhteensä
    27

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Mä muuten lausun Juicen aina tälleen:
Zuiiiisi.

Hommaan kuuluu myös vahva syljen eritys.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä muuten lausun Juicen aina tälleen:
Zuiiiisi.

Hommaan kuuluu myös vahva syljen eritys.
Itse lausun Juicen aina epsaanialaisittain Huike. Ilmoitan isosti levyä vaihtaessani, että nyt laitetaankin jotain Huikeeta. Sit vaan mies tulee vuonolta hejahejahejahejaa. Oon että hähä. Siinä teille.

jjv

Arschloch
Melkoista paatosta on nuo foorumilaisten last.fm:n listan ulkopuolelta ehdottamat biisit. Juicen musiikkiin pätee sama, kuin useimpien muidenkin artistien tekeleisiin: hittibiisit ovat ihan ansiosta hittibiisejä.

Juicen musiikkiin suhtaudun hyvin neutraalisti. Ei aiheuta radiokanavan vaihtotarvetta, mutta volumekin saa pysyä maltillisissa rajoissa. Eipä tule netistä juuri koskaan kuunneltua enkä yhtään levyään omista.

Viimeksi muokattu:

AJ

Well-known member
Sijainti
Toinen Maailma
Melkoista paatosta on nuo foorumilaisten last.fm:n listan ulkopuolelta ehdottamat biisit. Juicen musiikkiin pätee sama, kuin useimpien muidenkin artistien tekeleisiin: hittibiisit ovat ihan ansiosta hittibiisejä.
Siis yritätkö sä nyt sanoa, että meillä on väärät mielipiteet?

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
*nauraa burbin nollapostaukselle, persoonalle, yleiselle habitukselle, maailmankuvalle, elämänasenteelle, lemmikkieläimille ja kolmannen luokan opettajalle*

ettelbruck

Well-known member
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
"Luonas kai olla saan" sai nyt äänen mutta olishan noita vaikka kuinka paljon, jo tuollakin listalla. Suuri idolini etenkin 1974-1989, hieman haalistuneena ja nostalgisoituneena edelleenkin.