Itse lausun Juicen aina epsaanialaisittain Huike. Ilmoitan isosti levyä vaihtaessani, että nyt laitetaankin jotain Huikeeta. Sit vaan mies tulee vuonolta hejahejahejahejaa. Oon että hähä. Siinä teille.Mä muuten lausun Juicen aina tälleen:
Zuiiiisi.
Hommaan kuuluu myös vahva syljen eritys.
Huomasin tuossa taannoin, että Boardwalk Empiren käsikirjoittajat kirjoittivat Steve Buscemin roolihahmolle seuraavan kertsiä täydentävän lauseen:Jostain tuli vielä mieleen kappaleen Piru vie kertosäe:
"We all have to decide for ourselves how much sin we can live with."
Siis yritätkö sä nyt sanoa, että meillä on väärät mielipiteet?Melkoista paatosta on nuo foorumilaisten last.fm:n listan ulkopuolelta ehdottamat biisit. Juicen musiikkiin pätee sama, kuin useimpien muidenkin artistien tekeleisiin: hittibiisit ovat ihan ansiosta hittibiisejä.
En yritä, vaan sanon.Siis yritätkö sä nyt sanoa, että meillä on väärät mielipiteet?
On on on. esim. Siksi, että ne on julkaistu singlenä.hittibiisit ovat ihan ansiosta hittibiisejä.
Ihan pakko päästä sanomaan: olen eri mieltä tästä näin tässä näin.Juicen musiikkiin pätee sama, kuin useimpien muidenkin artistien tekeleisiin: hittibiisit ovat ihan ansiosta hittibiisejä.
E.Siis yritätkö sä nyt sanoa, että meillä on väärät mielipiteet?
Kuka yrittää, kuka ei.Siis yritätkö sä nyt sanoa, että meillä on väärät mielipiteet?
Jee! Pääsin siguun!Kuka yrittää, kuka ei.
Kaikenlaisia ilon aiheita sitä ihmisellä onkin.Jee! Pääsin siguun!
Moon päässyt toisaan keskustelupalstalla kanssakirjoittajien signatureen ainakin kahdesti. En tiedä onko se Jeen arvoista?Jee! Pääsin siguun!
:thumbup:Moon päässyt toisaan keskustelupalstalla kanssakirjoittajien signatureen ainakin kahdesti. En tiedä onko se Jeen arvoista?
Täällä olisi. *nyöks*