Julkisen liikenteen polli

Mitä julkista kulkuneuvoa käytät eniten?


  • Äänestäjiä yhteensä
    38

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Bussilla töihin kun edellisenä ehtoona jotain iltaohjelmaa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18370
Hyvin harvoin käytän julkisia, mutta muutaman kerran vuodessa Bussissa istun.
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Pollin tekijä käyttää suhteellisesti eniten bussia, PÄÄasiassa noita kotimatkoja varten. Juna tulee sitten hyvänä kakkosena tässä listassa silloin kun pitää liikkua pitkiä matkoja eri paikkakuntien välillä.
 

PuoliPöhkö

Well-known member
Liittynyt
3.1.2008
Viestit
31216
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Matkojen pituudessa juna
Edit: Helv... siellä olis ollu lentokonekin.
Keleen kele. Kohellettu vastaus.

Matkojen yhteispituudessa : Lentokone
Käyttökerroissa : Taksi
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Turkuun bussia, Helsinkiin junaa ja Eurooppaan lentokonetta. Kaikkia tulee käytettyä edestakaisin noin 4x vuodessa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Junahan se. Yleisin siis. Uskomatonta kyllä, Hyvinkäällä on aika ajoin joku syy, miksi mun pitää sinne karauttaa.
Dösä oli pop aiemmin, ku asuin syrjemmässä, mut nykyään kaikki paikalliset tarpeet on kävelymatkan päässä, ja pidempää matkaa en mielelläni ala bussissa istumaan.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Spåra. Tykkään ratikan tunnelmasta, paljon reittejä, kulkee koko ajan ja näkee ulos liikenteeseen. Metroa käytän talven pahimpien kelien aikaan useammin, mutta silloinkin spåralla eniten.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jaa-a. Se kyllä saattaa olla tällä hetkellä laiva. Riippuu tietysti mittaustavasta ja tosta tutkimuksen aikavälistä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Joku muu, eli liukuportaat ja hissi. Niitäkin lähinnä silloin kun tavalliset portaat on rikki tai niitä ei ole sopivasti lähistöllä lain.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Bussia käytän useimmin, sporaa ja metroa silloin tällöin. Junan käyttö on muuton jälkeen vähentynyt reippasti.

Täytyy peesailla Knoukkaria sporien suhteen, hitaudestaan huolimatta niissä on kiva matkustaa. Niitäkin tulee valitettavasti nykyisin käytettyä aiempaa harvemmin.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Vaihtoehdoista puuttuu linja-auto, jota olen käyttänyt vajaat kolme vuotta sitten. Jos ei tilausajoa lasketa.

Taksin käytöstä ei ole varmaa muistikuvaa. Saattaa olla tuorein julkinen?

Junassa olin viimeksi 90-luvulla, raitsikassa -04 ja lentokoneessa -06.

Eikö laiva ole julkinen kulkuneuvo?
 

Lancer

Realisti
Liittynyt
23.7.2007
Viestit
20495
Sijainti
taas Suomessa
Vaihtoehdoista puuttuu linja-auto, jota olen käyttänyt vajaat kolme vuotta sitten. Jos ei tilausajoa lasketa.

Taksin käytöstä ei ole varmaa muistikuvaa. Saattaa olla tuorein julkinen?

Junassa olin viimeksi 90-luvulla, raitsikassa -04 ja lentokoneessa -06.

Eikö laiva ole julkinen kulkuneuvo?
Bussi = linja-auto
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26848
Bussia käytän keskimäärin 16-20 kertaa viikossa. Suurin osa lyhyitä työmatkoja, mutta myös pitkiä pikavuoromatkoja.

Lentokonetta käytän 12-20 kertaa vuodessa.

Junan kyydissä olen Suomessa 1-5 kertaa vuodessa. Ulkomailla tulee joskus matkustettua kera paikallisen Interrail-kortin, jolloin tulee päivässäkin helposti yli 10 junamatkaa. Oliskohan tänä vuonna reilu 50 junamatkaa, joista 1 Suomessa.

Raitiovaunua en ole montaa kertaa elämässäni käyttänyt. Metroa/pikaraitiotietä silloin tällöin. Ja niitäkin käyttökertoja tulee heti paljon, kun jonkun päivän metrokortin ostaa. Vesikulkuneuvoja käytän nykyään tosi harvoin, funicularia ainakin pari kertaa vuodessa ja johdinautossa olin tänä vuonna ekaa kertaa.

Taksia olen 2000-luvun aikana käyttänyt äkkiä laskien 3 kertaa, joista 1 Suomessa. En laske sitä julkiseksi kulkuvälineeksi.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Bussilla silloin tällöin keskustaan. Liian usein taksilla takaisin :D
 
Ylös